Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR

Selamat Menyambut tahun Baru 2011.Semoga tahun ini lebih bermakna & lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Bagi sesetengah org mmg biasa je setiap kali tahun baru menjelma, tapi bagi aku, setiap kali tahun baru, aku rasa lebih bersemangat, lebih bertenaga.cewahhh maklumlah nak memulakan sesuatu yang baru & fresh mestilah kena excited sikit.tapi harap2 azam tahun ini tercapai.Amin. Semoga Allah SWT memudahkan segala-galanya pada tahun ini. Sempena tahun baru ini, barulah aku nak celebrate besday aku.apa lagi, jom makan-makan..cukuplah makan-makan aje, tak payah lah nak celebrate beriya-iya, lagipun aku rimas juagk nak duk tengak2 manusia yang bermacam2 ragam tuh..tgok sambutan dalam tv lagi best..jelas & clear nampak bunga api, nampak muka2 artis nyanyi..hahhhahaha.. Semoga impian kita tercapai tahun ini..
SELAMAT TAHUN BARU.SEMOGA TAHUN BARU INI LEBIH MEMBERI KEGEMBIRAAN, PENCAPAIAN YANG BAIK & REZEKI YANG BAIK..

hai..tumpang lalu kejapp..

maklumlah Kuantan skrg musim winter, kna minum air panas.. cappuccino..hihihihi

aku makan ini jer

ibu aku tak boleh kalau takde nasi..kna nasi jugakkk


No comments: