Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 13, 2011

Kalau Kita Kaya, Apa sahaja boleh

Assalamulaikum. Hari ni aku tak nak cakap banyak. Tapi aku nak tunjuk gambar je banyak-banyak sampai korang terliur. hahaha. Gambar apakah itu? haaaa apa lagi, makanan la, aku kan suka makan. Okeylah, apa yg aku nak tunjuk sebenarnya adalah gambar kek sebenar yang ditempah oleh orang-orang kaya. Kek sebenar ok, bukan tipu-tipu. Aku dapat gambar ni pon dari email, so aku tak tau dari mana sumber yang diambil, tapi bila melihatkan kemewahan dan keindahan kek-kek ini, mmg bukan calang-calang orang boleh menempahnya. Korang rasa-rasa bape RM bagi setiap kek-kek ini? Bagi aku, kalau kita kaya, apa sahaja kita boleh miliki. Kalau orang biasa-biasa macam aku ni, paling mahal pon kek secret recipe aje.hehheh. Tapi bersyukurlah kita, walaupun tak kaya & tak mampu nak tempah kek seperti ini, dapat juga makan kek yang sedap2. Kalau org miskin yang kais pagi makan pagi, kais petang makan petang, hanya mampu melihat sahaja apa yg kita makan. Renung2 kan.








Dalam banyak2, aku tertarik yang ini. Pearl cake


p/s : Indah luaran belum tentu indah dalamannya.

No comments: