Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 1, 2011

Makan lagi

Hai..Salam semua kawan-kawan..hari ni nak cerita pasal makanan lagi..erm, aku rasa aku ptut tukar blog aku ni jadi blog jalan-jalan cari makan la rasanya..setiap ari nak citer pasal makan, makan, makan, makan...lepas tu ntah bila badan aku ni nak ramping macam Jessica Alba. kihkihkihkih..ah gasaklah..yang penting sihat.hari ni nak citer pasal satu restoren kat Kuantan.Actually, secara jujurnya kat Kuantan ni tak banyak Mall dan antara mall-mall besar yang ada kat Kuantan ni adalah East Coast Mall (atau lebih dikenali sbg ECM), Megamall Kuantan dan Kuantan Parade.tapi sekarang yg paling hot dan famous, ECM la. so, pada korg yang nak melancong & jalan2 kat Kuantan ni, silalah singgah-singgah di tiga mall ni yer. hehheh(promote plak dah). Aku pon sbnarnya dah lama tak jalan-jalan sekitar Kuantan walaupun kadang2 bercuti 3 minggu ke, sebulan ke, tapi macam malas2 nak kuar (sbb kalau aku kuar, confirm abis duitt)...erm, jalan punya jalan pastu lapar, okey kali ni kita makan western food lagi yer kawan-kawan.hehhehhe..kita singgah kat restaurant MAMA CHOPS PAPA GRILL. saje kasi besar tulisan, supaya kawan-kawan senang nk ingat nama restoren ni..hihihihi..not bad la,sbb kt restaurant ni semua makanan yg disediakan adalah western food tapi anda jgn risau sbb nasi pon ada disediakan. kalau tak silap namanya Nasi Goreng Chicken Chop..

1st time makan spaghetti bolognese ada telur ala2 telur dalam benjo..pastu ada roti rangup..best jugakk

nama masakan ini agak panjang..oleh itu, aku pon dah lupa.sorry ye kawan-kawan.tapi dalam menu ni ada beef, ayam, ikan salmon,french fries dan sosej.



No comments: