Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 6, 2011

Seluar High Waisted

Assalamualaikum sahabatku yang disayangi.hehehhe. okay, hari ni aku teringinnn sangat nak story pasal fashion. Cewahh giler gempak aku citer pasal fashion.Padahal sebelum ni tak pernah plak kau ikut perkembangan fashion kan. Orang lain dah sampai ke langit hijau, kau masih lagi atas tanah.hahhahah.Kolot+ kolot betuiii la ko ni. Apa yang aku perasan skrg ni high waisted trouser dah jadi macam trend. Memang perempuan sekarang dah semakin berani la berfesyen. Bagus...bagusss.. Kalau dulu aku tgok, yang ramai pakai high waisted trouser ni, artis-artis barat je, takpon aku tgok ramai stewardess suka trend ni. Ahh tapi skrg semua orang tak malu & tak segan lagi nak berfesyen trend sebegini. Malu belakang citer okay.Yang penting aku nampak cantik, style & aku nak mencuba sesuatu yang baru. Tapi aku tgok trend ni lebih sesuai pada mereka yang berbadan kurus & ramping. Kalau berbadan gempal, perut buncit rasanya tak sesuai kot sbb fesyen ni menekankan pada bahagian pinggang. Kalau berbadan kurus, seluar tersebut akan nampak fit & lurus dari bawah sampai ke pinggang, tapi kalau org yang berbadan debab macam aku takot ada bonjolan plak pada perut & pinggang.hahhaha. Ermm, ntahlah aku pon tak boleh nak cakap sbb aku bukan fashion designer kan. Tapi aku tgok fesyen High Waisted trouser ni mmg sesuai utk mereka yang tinggi lampai & slim. Memang fesyen ni menjadikan seseorang tu gorgeous la kalau pandai bermain dgn aksesori spt belt & rantai.

nampak kan illusi langsing & slim

seluar ni nampak tinggi & sesuai utk mereka yang slim & tinggi lampai. Cuba bayangkan orang rendah pakai ???

kalau perut buncit, mesti ada bonjolan yang tidak menarik kan ?

trend ni nampak macam skema je.tapi dah jadi style paling hot sekarang

Beyonce mmg pakai seluar apa pon nampak gorgeous. Mahal kot kaki dia siap ada insurans kaki

No comments: