Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 31, 2011

Jalan-jalan tgok Konsert di tepi pantai

Assalamualaikum. Hari ni takde gapo ar nak citer.hahhhaha.kawe kecek kelate plak doh. Erm, semalam aku g tgok konsert ala-ala Sudirman kat Teluk Cempedak @ org2 Kuantan pggil TC jer.Orang Cina yang nyanyi. Tak silap aku dia cina Temerloh. Style dan suara + gaya persembahan sebijik macam allahyarham Sudirman. best + terhibur la jugak rakyat Kuantan ni kan. nak-nak plak tepi pantai Teluk Cempedak yang damai + tenang + angin lembut melambai-melambai kan.hehehhe. sejuk hati den ni haaaaaa. Jalan punya jalan, tetiba angin gila datang.Wakakakka. Apalagi, angin gila berposing sakan ar. kihkihkih. Harap-harap takde org baca entri ni.hahahhahha.

 aku tension tol time ni.Ceritanya cenggini, mak aku da cakap byk kali, bersiap, nak kuar!!.aku ni terhegeh-hegeh tgok tv dulu, main games kat fb dulu.tetiba bunyi horn.Ponnnn ponn..mak aiii, aku tak siap pape lagi.uwarghhhhh, ni je yg sempat aku capai, tudung, anak tudung & 2 biji kerongsang.terhegeh-hegeh jugak pakai tudung dlm kete

Adikku yang kuat. Relax je dia kan!!! Nampak ar aku kurus sudey.hahhaha

 walaupun gambar ni bergegar macam nak gempa bumi, tapi aku suka lighting nya.hehhehe

 Aku pon tak paham dgn lilitan tudung aku tu.hahahhaha

 Konklusinya, bila mak aku suh bersiap, jgn nak terhegeh-hegeh. kelak kau akan menyesal.hahhahhah.Sepanjang jalan, aku asik tunduk je.. :(

Sila abaikan tudung aku yang bersepah tu yer...mak aku ckp macam makcik jual sayur.hahhahha

p/s : Sila la dtg ke Teluk Cempedak.mmg cantik. Korang takkan menyesal babe. Malam minggu mesti ada entertainment kat situ. Paling menarik perhatian, ada sorg manusia ni makeup mcm patung, then dia pose mcm batu. tak bergerak langsung.(mmg cayalah mamat ni tahan nafas, lama tuhhh.) kagum kagum. Dan paling best jugak, kdg2 ada remaja-remaja main muzik,main gitar & main alat muzik ape ntah & menyanyi beramai-ramai. Aku kagum jugak, sbb mereka cara duit dgn cara menghiburkan pengunjung.Semua org tertarik, terhibur & rasa gembira. takdela mcm sesetengah manusia yg duduk bersila tadah tangan walhal sempurna tubuh badan.

Aku ada satu story kat sini pasal peminta sedekah penipu. Orang cacat penglihatan pon ada inisiatif main muzik sambil menyanyi suami isteri kat pasar, kau yg sihat walafiat tadah tangan je..mmg tak ar, aku nak hulur kan!!! Pastu dah dapat duit, bole plak g shopping kat Giant anak beranak.siotttt je..!!!!! grrrrr.siap pakai baju lip lap lip lap mcm lampu raya..perghhhh, nasib la kau dipertemukan dgn mak aku kat Giant kan.hahhahha Mmg mak aku tak hingin ar nak hulur kat kau lagi pasni.kihkihkih. Anda kena berhati-hati yer.

p/s : pesan bapak aku, kita kena sentiasa bersedekah. 

p/s : Teringat 1 peristiwa masa zaman muda remaja dulu, aku pgi la beli makanan kat bazar Ramadhan. Aku bwk RM5 je. Sedang sibuk2 nak beli, ada pakcik tua ni dtg kat aku sambil ckp camni " Anak, pakcik takde duit nk makan, nak bagi anak pakcik makan." Masa tu mmg aku ada Rm3 je nak beli utk berbuka. Aku pon cakap camni " Pakcik, sy minta maaf, tapi mmg sy takde duit" .Aku tunduk sbb malu nak ckp kat pakcik tu, bersalah pon ada. Bila aku angkat muka, pakcik tu HILANG!!!! Aku cari2 tak jumpa.Sekelip mata hilang!!!... Meremang bulu roma, tros call abah aku. Mak aku cakap mcm ni "Patutnya akak bgila duit sikit kat pakcik tu" Entah siapala pakcik tu. Ibu cakap Tuhan nak menguji aku.uwarghhhhhhhhh Aku rasa nak menangis +meraung!!!!!!. Aku janji pasni, kalau ada org macam tu, aku tolong.hukhukhuk :(

No comments: