Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 7, 2011

Air Jadikan Awet muda

Assalamualaikum. Hari ni aku nak share something dari pembacaan aku dalam satu artikel yg aku jumpa ni. Tahukah anda, bahawa selain kita meminum air suam lapan gelas sehari, cara mudah nak awet muda adalah dengan membasuh muka dengan air suam 20 hingga 30 kali setiap pagi selepas bangon dari tidur. Menurut Helen Shear, seorang pakar kulit dari England, dengan melakukan rutin ini setiap hari, kulit akan menjadi lebih berseri dan awet muda. Kiranya, lepas korang bangun tidur dgn muka sememeh tu kan, dengan air liur basi tepi mulut tu kan, terus pergi bilik air basuh muka 20 @ 30x.

Petua aku pulak bila korang bangun tido, terus basuh muka sambil selawat.

p/s: tapi bagi aku, air wuduk adalah sebaik-sebaik air. Muka terus berseri-seri & bercahaya.

No comments: