Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

January 5, 2011

Blog Terbaik

Assalamualaikum & selamat sejahtera. (macam murid-murid sekolah bagi salam dalam class je kan). erm ari ni aku nak citer cikit pasal blog-blog terbaik.Semenjak 2 menjak ni aku suka baca blog org esp blog2 yang banyak info+maklumat+news+tutorial.Terima kasih pada blogger yang tak kedekut ilmu dalam mencurahkan ilmu-ilmu pada masyarakat. Aku tau, tak ramai budak-budak yang suka membaca esp pasal info dunia, politik, pasal negara, agama, history, Freemason , illuminati & macam-macam la. Aku pon sama sebenarnya tapi aku terpaksa juga membaca sbb subjek media aku memerlukan aku ambil tau semua perkara. Dasar negara, perubahan dalam negara, politik, gagasan negara, pengaruh luar yang masuk ke negara kita & macam2 lagi la.Tapi aku heran la, kenapa tak ramai budak2 yang suka baca blog2 macam ni ek? Yang baca pon pakcik-pakcik & orang lelaki. Tapi kan aku bangga la dgn budak2 laki (budak2 ke?ahakz, orang lelaki la)hehhee, sbb diorg paling banyak menulis pasal info-info @ berita yang sangat berguna pada masyarakat. Mungkin pemikiran dan otak orang lelaki ni lebih suka menkaji & menyelidik sedalam-dalamnya tak macam perempuan yang amik sesuatu perkara secara luaran sahaja. Pendek kata orang perempuan ni amik tau secara basic ajelah.

Aku macam berminat juga nak tulis blog pasal info-info, news & berkaitan dgn ilmu pengetahuan ni, tapi aku takot kalau salah info, naya plak kan.hehehe.Maklumlah belajar pon tak habis lagi, tunggulah aku sambung master dulu.hahaha bwekk bwekk (Dlm hati, mampukah aku).. Lagi 1 aku kagum dgn budak lelaki ni sbb tak kira, salah ke btol ke sesuatu info @ perkara tu, diorg mesti nak share jugak dgn masyarakat. Pandangan & pendapat mereka tu mesti nak tonjolkan jugak walaupun mereka tau akan ada org yg akan bidas & kutuk mereka. Tapi bagi aku tak salah perkara tu sbb kita berhak menyuarakan rasa hati & pendapat kita. Who cares kan???.

Perempuan mcm takot2 cikit la.Tak ramai perempuan yang bersuara lantang menegakkan pandangan mereka.Tapi aku mmg respect pada perempuan macam ni. Ah, aku tak nak cakap banyak la, tapi aku nak share la blog-blog best yang aku jumpa. Ala, aku yakin korg lagi tahu blog-blog lain yg lagi terbaik kan?.

Blog yang mmg best & penuh dgn info bagi aku :

Blog ni bagi aku best & aku tak abis baca lagi.hehheh

Blog ni pon best sbb banyak news

Blog photography ni best sbb banyak tutorial.

haaaaa kat sini aku dapat tau senarai blog top ranking. Tapi maaflah yer sbb ini adalah senarai blog top ranking yang lebih banyak berkisar pada politik, news, agama & info negara. Entri-entri fashion, petua kecantikan takde yer.kihkihkihkih. Actually website ni bagus sbb ada senarai media online. Kalau korang nak tgok blog-blog terbaik, click kat sini aje ok.

p/s: kalau anda tau blog-blog terbaik & best sila la share link pada aku k. Sharing is Caring..

No comments: