Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 30, 2010

today is my BIRTHDAY


Alhamdulillah..hari ni genaplah usia aku 23 tahun..org lain da meningkat setahun umurnya, aku ni baru terkedek2 nak celebrate my birthday.hahahah kecian kan aku..mak aku cakap dulu nak tunggu tahun baru, kunun2 nak melahirkan aku 1.1.1988..tup tup, tak dapet nak menahan so, aku pun keluarlah 30.12.1987.tapi bestt apa, sbb ari sabtu ni da tahun baru so umur aku da 24..eeeeeeeyyy kejapnya anak abah ni da membesar, " kata bapak aku..hehehehh..korg pernah dengar tak satu masa dulu, kalau kawen je mesti wang hantaran nak tarikh besday gtuh..semua org cibuk2 nak buat macam tu..sedara mara, sepupu sepapat semua nak macam tue..aku hanya mampu diam je..tup tup bila mak aku bersuara " nadia, tutup mulut je, dia takott, nanti kang kalau dia bukak mulut mau jadi 30k..kahkahakahakha..ibu aku ni pndai berlawak ghupenya..aishhh..lagi 3 hari nak masuk tahun baru..Anda dah bersedia dgn azam baru tak??

Azam aku untuk tahun 2011 ni : taraaaaaaaaaaaaaaa ( tak banyak..sikit je)

1. nak jadi pelajar yg rajin, tak nak buat keje last-minute & nak belajar bersungguh-sungguh & dapat pointer yang bagusss..nak fokus dalam kuliah & tutorial sbb sebelum ni aku selalu malas2..pastu tak mau monyok2 dalam class sbb mngantuk..nak semangat sikit sem ni..gambate gambate!!!!!

2. nak jadi perempuan yang baik-baik..tak mau nakal-nakal..tak mau tinggal solat Subuh (ayoyoyo kantoiii tnggal solat Subuh) ..Ya Allah, ampunkanlah dosaku..

3.azam last ni macam segan2 nak bgtau..kihkihkih..jangan gelakkk arr...saya nak kurus..hahahhahok, target nak turunkan 4 kilo je..tak banyak pon..sekarang 50 kg..so tolak 4 kilo jadilah 46kg..boleh ka?? Nadia boleh yeahhh Nadia boleh yeahhh...ok, utk permulaan, tak mau naik lif balik umah..nak naik tangga sampai tingkat 14..hahahha..

p/s : semoga azam kau tercapai yer CIK NADIA..amin

No comments: