Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 11, 2010

HOrmatilah Kaum Perempuan..

Baru2 ni aku ada terbaca satu artikel pasal BF mintak putus ngan GF dia sebab GF dia terlalu menjaga Kesucian & kehoramatan Diri..tapi cter ni aku da create2 sendiri la ikot suka hati aku la kan....ok, couple ni bercinta mmg atas dasar suka sama suka..cinta sama cinta..tapi tak lama kemudian, si BF ni mintak putus sebab bosan dengan GF dia yg dikatakan tersangatlah Mulia dan tersangatlah baik...korang nak tau apa alasan dia mintak putus??? Alasan yang paling bodoh yang pernah aku dengar selama aku hidup ni...jawapannya adalah : Si BF ni bosan ngan GF dia sebab dia tak rasa happy & bahagia macam kawan2 dia kapel..Si BF ni mngatakan dia bosan sebab dia tak dapat pegang2, sentuh2, kiss2, muahh muahh muahh, peluk2, & yang sama dengannya la..Awek dia ni mmg menjaga la keHOrMATAn diri ( aku saje taip pakai Huruf besar sbb nak bagi tau, mmg la Pempuan wajib jaga kehormatan diri..) ...Bila dia nak raba2 awek dia, awek dia dgn lemah lembut cakap " awak, tolong hormat saya, nti bila kita da nikah, awak nak buat apa kat badan saya pun takpe..sbb masa tu saya dah jadi milik awak" ...apa lagi, yang si BF ni mengamuk sakan la sbb tak dapat nak bermanja2 ngan gf dia...sampai satu tahap, Si BF ni tak nak kluar ngan awek dia lagi sbb dia rasa macam tak syok, bosan tahap cipan & takde mood nak berdamping ngan GF dia yang dipanggil Perempuan alim..yang si GF dia yang memang baik, sopan, ayu, berbudi pekerti ni rasa sedey & down gila la sbb BF dia mintak putus..tapi GF dia sabar & nangis2 tersedu2...(baik tak perempuan ni, nangis pun slow2 je, tersedu2 je)..Si GF ni merayu mintak maaf kalau ada wat salah dan silap sepanjang diorang couple..yang Si BF ni dengan Egonya menjawab " yeahh, ok..takde pape lagi kan, kau boleh balik la,sbb aku nak cari perempuan yang hOt & Style cikit, takde la malu sangat depan mber2 dapat tayang2 awek sambil peluk2 awek baru tu nanti"....ok , THEN mereka pun putus.. :(

4 tahun kemudian, perempuan ni telah bertemu dengan seorang lelaki yg memang dirasakan lelaki yang boleh membimbing dia ke jalan yang benar..Seorang lelaki yang menjaga kesucian dan kehormatan dirinya..tak pernah meminta yang bukan-bukan apatah lagi merasai kenikmatan tubuh badan perempuan ni..kiranya ini adalah Perhubungan yang suci dan diredhai Allah SWT ..bagi lelaki tersebut, seorang wanita adalah seperti berlian yang tak ternilai harganya dan kalu berlian tu pecah, musnahlah semuanya..( cthnya macam ni la, kalau korang beli makanan, korang akan beli makanan yang terdedah ngan lalat, semut, hujan ke @ korang akan beli makanan yang cantik je ditutup ngan penutup ?? walaupun penutup tu kaler dia agak hitam, merah & tak nampak isi dalamnya, tapi korang mesti nak tgok jugak yg tertutup tu.) sama la jugak dgn kisah ni..perempuan tu diibaratkan seperti makanan yang ditutup..bersih, suci dan belum dicemari...ok, berbalik pada cerita asal, perempuan tu akhirnya berkahwin dan dikurniakan anak2 yang comel dan bijak ...( perlu ke nak mention anak2 yang bijak dan pandai??) -dikurniakan anak sudahhh kan kan..hehehhe (eh, suka hati aku la, citer aku...wekkkk)hehhehhe..

ok, korang rasa2 la kan, mana pergi si ex dia tu?? jawapannya : LU PIKIRLAH SENDIRI...(tetiba nabil berkata-kata kan)

jawapannya, si ex tu merana tunggu masa nak menghembuskan nafas yang terakhir sbb telah dijangkiti penyakit AIDS..haaa tragis tak..tragis tak story aku ni...Selepas dia berpisah dengan gf dia dulu@ perempuan baik tu la, si lelaki ni mmg kencang la berdamping dengan perempuan2 yang HOT StuFF u tak takkk...(X.O.X.O..tetiba jadi Gossip Girls..)..kehidupan laki tu mmg FUN la...( kata lelaki tu la kan)....yela, kehidupan macam da kawin walaupun belum bernikah secara sah,Tipula tak seronok kann kann....da puas2 soronok, tak lama lepas tu si lelaki tu sakit2 dan alangkah sedihnya sbb dia telah mendapat penyakit yang mmg tiada ubatnya..rupa2nya GF baru yang si lelaki ni banggakan sangat adalah Pelacur rupanya..(maksud aku bukan pelacur yang jual body kat laki2, tapi perempuan ni sbnarnya telah curang di belakang si lelaki ni & ada banyak BF lain rupa-rupanya & selalu melakukan hubungan terlarang @ hubungan Seks..)..-aku saje panggil Pelacur sbb bagi aku kalu dah melakukan perkara terkutuk dengan ramai lelaki sama gak macam jual diri kan...cuma tak dapat duit la macam pekerjaan pelacur yang sebenar..

last sekali, apa ekk..jap pikir japp...ok, last sekali, masa Si lelaki ni tgah nazak kat hospital, ex GF dia dulu yang dia hina-hina, buang2 macam mainan ni datang la melawat beserta dgn suami kesayangannya itu..ex gf dia ni sedey la jugak maklumlah pernah couple & ada kenangan2 manis masa bercinta dulu kan..sebelum Ex GF dengan suaminya nak balik dari melawat, lelaki yang pernah buang GF ni cakap pada suami EX GF nya " Aku harap kau jagalah dia baik2..Dia memang perempuan yang sangat Mulia yang tak pernah aku jumpa selama aku hidup..Kau memang layak utk Dia...." ..EX GF yang mendengarnya apalagi terus menangis teresak2 mengenangkan nasib EX BF dia yang mmg takkan hidup lama lagi...

Konklusinya, hormatilah kaum Wanita..dengarlah Pendirian kami..Jagalah Kesucian & keHormatan Kami..Sesungguhnya Allah SWT memberkati perhubungan yang suci-

Tamat


No comments: