Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 19, 2010

Edisi Tak mau Kawen Lagi

arrrrrrrrrrrr grggggggggggggg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrr (jerit kuat2 sbb tension)..sebab apa tension?? sebab bosan bosan..bosan kenapa? bosan sbb makcik-makcik, mak-mak, bapak-bapak, kawan-kawan cbokkkk tanya bila nak kawen, bila nak kawen...kalau pgi wedding kawan, msti ada jeeeeee yg cakap camni " lpas ni awk plak yer"..huhhh tak larat daa nak mnjawab..kalau boleh, nak buat pengumuman je atas stage tuh, makcik-makcik, pakcik-pakcik, ibu-ibu , bapak-bapak, nenek-nenek, adik-adik sume, jangan tanya soalan yang sama boley tak??? sbb saya da penat nak menjawab..kan best kalau mereka memahami dan berkata "BAEKLAH"..huuhuh selamat hidupp ku..malangnya itu tidak berlaku...jerit lagi sekali grrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaa eyahhh eyarhhhhh...(ni ngamuk tahap cipan ni)..sy bukan tak nak kawin makcik, akak, adik, tapi sy banyak mnda lagi nak buat...saya normal auuu makcik, hahahhaha...lagipun saya tak rasa umur 23 tahun ni terlalu tua. Bagi saya, selagi umur belum mencecah 30 tahun, masih muda & fresh lagi.hehehheh..tapi kalau umur 40 tahun tak kahwin-kahwin lg, kalau makcik-makcik akak-akak nak panggil andartu@anak dara tua, SAYA TERIMA..kihkihkih...Lagipun makcik-makcik, pakcik-pakcik, kakak-kakak, zaman skrg tak boleh nak dbandingkan dgn zaman dulu..zaman skrg hidup makin advance, semua memerlukan money, money makcik...kena belajar tinggi-tinggi dulu, keje bagus2 dulu baru pikir kawin ok...

pastu ibu plak cakap, " jgn kawin lambat2 akak, tak baik perempuan bercinta lama-lama..tak elok org pndang..lagi satu kalau kawin lambat, nanti org ingat anak ibu ni tak laku plak...

sy jawab :haiyaaaa ibu, ibu tgok kakak ada macam tak laku ke?? terlebih laku tau..huhuhu gurau je -

abah plak cakap-jgn terlalu memilih, jgn jadi playgirl, jgn mainkan perasaan lelaki..tak baik..

sy jawab : baiklah...


ok tahun depan umur da 24 tahun, tapi saya rasa macam muda lagi..hahaahha...relax la.Linda Onn pun tak kawin lg, hehhehhehe..

Awal-awal nak buat list tahunan spya org tak tanya lagi pasal kawin dan senang nak jawab kalu org tanya-

1. 2011- belajar rajin2..biasala azam setiap sem mesti sama..tapi tak pernah buat gakkk..huhuhuhu, lepas tu nak menghabiskan duit shopping2 macam nak gila...

2. 2012- tahun ni msti ramai org kawin, nak2 tarikh 2.12.2012 & 12.12.2012 (perghhh cantik giler tarikh)..so, ada aku kesah ngan tarikh tu? bukan aku nak kawen pon.ahak ahak....ok tahun ni stdy utk final year.yahoooooooooo..pastu da bole grad....so proud of u (cewahhh giler perasan padahal lmbat lagi)..

3. 2013-lpas da blaja msti keje plak kan?? erm, tgoklah, kalau pointer bagus hajat dhati nak buat master plak.kalau tak, keje cari duittttttt!!! ( money, come to me..moneyy yeahh)

4. 2014-cari duit lagiiiiii..yeahhhh

5-2015- terfikir nak kawin la...masuk la meminang, masuklah meminang.yeahhh ..hahahhah (time ni umur da 28 tahun-sangat terasa kematangan disitu)

marriage ??? sbor2, 5 tahun lagi bermula dari tahun depan..sila kira sendiri tahun berapa saya akan kawin.

maaf, belum terpikir nak berkahwin lagi..sbb bf tak nak masuk minang..huhuhuhu..(ayat majuk)
best kalau dapat shopping cam gila camni...nasib dapat roomate giler shopping jugak..yeah yeahhh

time Dip dulu tak sempat nak baling2 mortal board ni..time degree tak kira, nak baling2 jgak nanti..kalau takde org nak baling2 ngan aku, aku main baling2 ngan mak aku..wekkkkk

azam tahun depan nak belajar bersungguh-sungguh macam gamabr diatas..kalau mak bapak tgok ni, bangga woooooooo..malangnya aku takde nya nk serajin ni..hahhahhah

No comments: