Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 25, 2010

spaghetti Carbonara simple

ok, taulah hari ni hari X-mas..tapi awat masakan pon nak ala2 western? hahhah suka hati aku la der..ko jeles nape der? hehehe ari ni nak cakap ada perkataan "der" smpena meraikan kemenangan pencipta perkataan "der" ni..tak lain tak bukan adalah Shaheizy Sam @ lebih dknali sbagai Adnan sempit dalam Anugerah Skrin malam tadi.hahahha..apa la aku melalut ni der?? padahal aku nak tunjuk masakan Spaghetti Carbonara Mushroom aku yg simple ni jer der..budak tadika pon bole buat la der?? tapi aku tak kisah pon, sbb aku mmg penngemar Spaghetti..kenapala dulu masa Diploma aku tak amik culinart arts je der?? kalau tak aku dah bole pakai baju, topi chef dah..dah jadi chef hotel da der... sedey2..kenapa la aku tak perasan bakat aku yang terpendam ni der..hahhahhah.takpela, jadi chef kepada En Zaimi & Puan Norwati pon ok la der..walaupun tak bergaji, tapi kdg2 bagi jgak duit belanja..hehhehe...kalau ada sesiapa teror masakan western @ chef, janganlah kedekut ilmu der..ajalah aku ni der..tak baik kedekut ilmu tauuu..



sorry la der..tak cukup bahan la..aku sebat je apa ada kat dapur..lantak lah asalkan perut terisi & rasanya sedap..( wekkk bole plak terperasan)

No comments: