Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 31, 2010

Alhamdulillah

Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah..mungkin ini rezeki akhir tahun & juga adiah besday aku kot..Amin.ingatkan pointer masih sama spt sem lpas tapi ternyata ada peningkatan yang memberangsangkan..walaupun still tak dapat dekan di UM ni, tapi takpela..bersyukur je nakkk..hahahha..perasaan aku skrg ni, rasa nak terbang UITM jeee!! sebabnya kalau aku kat UITM, da bole dapat sijil dekan. yeahhhh..tapi malangnya aku bukan lagi pelajar UITM.harap maaf yer cik Nadia.. aku blom layak utk mendapat anugerah dekan di UM lagi..huhuhuhu..harap2 sem depan dapat la mencapai 3.8 ke, 3.9 ke 4.00 ke wahahahaha..., barulah aku bole menerima tittle Anugerah dekan iyer...padan muka ekauu..sape suh tukar U? hahahhah..Alhamdulillah, subjek advertising aku lulus dan dapat dicover oleh subjek2 yang lain..huh, bila diingat balik subjek tu, rasa nak terjun gaunggggg jer..kihkihkih..pengiraan yg senang pon tak bole buat.adeiii..aku dah kata aku tak minat maths, tak minat kira2..tapi kira duit aku MINAT..heheeheh..tpi menda yg aku tak minat tu la yang keluar kan???? takpelah , benda yang lepas tak usah dikenang...

Oleh yang demikian (cewahh ayat skema).aku dgn ini berazam utk belajar bersungguh-sungguh agar mencapai pointer 3.8 keatas pada semester hadapan..Amin. Janji tak mau malas2 lagi.nak jadi ulat buku.Nak jadi budak skema pegang buku ke hulu hilir-hahahhahah..Nak belajar berhabis-habisan sehingga kematu buntut duduk sehari suntuk tgok buku..Nak makan kismis banyak2 spaya ingatan lebih kuat & tak mengalami mental block dalam exam.

Semoga sem depan lebih bersemangat waja & menjadi lebih baik..Amin

No comments: