Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 17, 2009

Tahun Baru..Azam Baru...~ salam maal Hijrah




bertemu lagi kita kali ini dalam rancangan...Nadia di sini..kihkihkih...perasan la pulak...owh adik2, kita da masuk tahun baru...1 Muharram...detik permulaan...hihihihi..jadi segala-galanya telah baru..bukan rumah baru, kasut baru, baju baru ok..tapi umur pun da baru..da semakin meningkat....fikiran pun da baru..attitude pun da baru la...tahun depan saya da masuk 23 tahun..da tua kan...ramai org tak suka mention2 umor.malu katanya..alah knape nak malu..terimalah hakikat kalu mmg kita dah tua kan kan kan..alah, jagalah pemakanan dan kecantikan..barula awet muda..saya pun tgh berusaha nak melambatkan penuaan ni..nak2 kedutan2 yang bakal muncul tak lama lagi..hahahhahaha...da tua yer saya ni..tak sangka Nadia da tua...huhuhuhu...

Biasa la tahun baru, azam pun nak baru...cewahhh..tiap2 tahun tanam azam, tapi tak buat semua pon..cakap je lebey..biasa la manusia kan..pandai cakap je, tapi hampehhh...hahhaha..malunya daku...tahun ni azam saya adalah utk : .................................................................................................
Jeng jeng jeng ( sila isikan tempat kosong ye) atau anda bole gunakan talian hayat anda...kihkihkih

Okeh , Serious ok...cewahhhh..Azam saya pada tahun ini, adalah utk blaja bersungguh-sungguh sehingga mncapai tahap moksha...hahhaha..tahap gaban la tuh...saya akan pastikan masa terluang saya akan diisi dgn buku buku buku n study study..boleh ke? (dimana ada kemahuan disitu ada jalan) cewahhhhhhh...mintak2 niat saya yang bersih lagi suci ni diberkati Allah SWT....org kata elok kalu lpas je abis class, kita study balik apa yang kita blaja dalam kuliah tadi..supaya lbih ingat,,btol takk???saya bukan apa, persaingan kat UM ni terlalu + sangat SENGIt...malu la beb kalu kita sorg je blaja ala2 sengal kan...tak mau tak mau macam tuh.

okeyh azam kedua, nak jaga kesihatan baik2 supaya hidup saya lbih ceria...n bole blaja dgn tenang...saya akan pastikan saya akan selalu pgi joging n gym....macam yang slalu saya buat skrg ni..yehaaaaaaa....ceria ok..

No comments: