Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 11, 2009

i Love MUSIC so Much..~

inilah barang yang saya sayang..satu lagi tak ltak .. : handphone saya tak dimasukkan ...huhuhu..skrg ni pun, semasa sedang menulis ni, telinga saya tersumbat..hahahha dgn lagu2 favourite saya la...antaranya fbret song saya skrg BloW Me a Kiss, alreadY Gone, Party In the UsA, Hotel Room Service & I WannA.....lagu2 ni mmg setiap hari la dgr..kalu tak pcaya dengarlahhhhhhhh....huhuhuhu...sebelum nak tido, ni la hobi saya, kna dengar lagu dulu..kalu dalam kete, kna dengar lagu...sekarang ni pulak, saya da hobi baru...ermm pelik tapi saya tgah mncuba...StuDy sambil Dgr lagu...mmg ramai org cakap macam2 la..tapi sbnarnya bagos la..inipun saya tbe2 tringat sebab masa saya amik Dip dulu, lecturer saya pernah ajar pasal pemikiran kritis n kreatif...n macam mana nak balance kan mind kita..sape yg bole study sambil dgr lagu sebenarnya lagi baik...cuba u all bayangkan...ok, korang tgh mnghafal sesuatu bnda, n nak memahami something kan, then music tu macam menganggu konsentrasi korang...haaaaaaa....so, bila korang bole hadapi halangan tu, kira teror la...n tak mustahil, bila exam, korang dapat jawab dgn baik walaupun macam2 halangan yang kamu hadapi..ctohnya menTal block tiba2....saya pun prnah mngalami situasi macam ni..sbbnya saya ada satu perangai pelik bila belaja..haa,,nak tau tak??? korang pernah dgr tak manusia yang menghafal sesuatu perkara kesemuanya sekali...kalu hafal note2 yg pnting tu biasa la kan...tapi kalu hafal sume skali 1 buku n sebijik2, pernah ke????hahhaha..bialah org saya aku gila ke, bngong ke, senGal ke,..lantak la.setiap orang ada cara blaja masing2 kan..mmg sakit la keje macam tu..tapi dah mmg hobi saya..hahahhaha....so skrg, saya tgh blaja sambil dgr lagu....~

n seperkara lagi...saya akan bawak barang2 ni ke mana sahaja saya pergi..~ yuhuuuu


No comments: