Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 16, 2009

Hobi baru...24 jam mgadap laptop..yehaaaaaaaa..~


bestnya main games ni..tapi tak bape nak famous sangat la Petville ni..tapi baik korang try..kalu stakat nak buang masa n release tension tuh, try la..kita bole create pet tu suka hati kita..cantik dgn gerak geri dia yg comel dia tuh..kadang2 saya sampai bercakap2 ngan dia..gila tak..hahaha...best.pas tu, kita bole decorate umah pet ni wow macam umah sendri..kihkihkih..furniture dia mmg cam umah btol....cantikkkk..macam2 style ngaya la..



Inilah dia hobi baru saya...games yang mula2 saya main..FarMville..mmg best la games ni..kita tanam pokok then bila da masak, kutip2 la...pas tu ternak lembu, kambing, rusa, kuda, macam2 haiwan la da kat farm sy tuh..haaaa...mmg layan la main games ni..24 jam mgadap pon tak bosan..sampaikan nak exam pon, saya akan pastikan 10 minit utk games ni..yelah kan..exam2 jugak..tapi farm, lembu, ayam sume kna jagajugak..kihkihkihkih....kita bole decorate farm kita tu ikot citarasa kita la...yang bestnya bila da kawan2 yg bagi adiah...so, adiah tu bole la hias2 kat farm sy...kalu tak caya games ni best, korang main la kat facebook..mmg layan abisss :)



Games ni paling terbaru saya layan...mula2 cam malas la..yela, dah banyak kan main games..tak terlarat pulokkk..tapi mgenangkan kawan2 suh main..layan kan jela..fuyooo mmg best la..macam da bukak cafe sndri la pulak...saya kna masak..then decorate cafe saya macam2 ikot suka hati saya...tapi cafe saya cewahhhh macam ladies u..Pinky sangat..pinky ala2 jati...skunk baru tgh nak naikkan level games ni...maklumla baru nak bermula..



Fish ville...ermm suka sangat tgok ikan dalam akuarium..so sweet tau...stakat ni dah ada 2 akuarium..maklum la da kaya..mana taknya, 24 jam mgadap..kadang2 kalu dah tdo pon, sanggup bgon buka laptot.takot ikan mati kelaparan..ikan ni kna selalu diberi makan...aishhh knape ikan saya ni kuat makan...macam tuan dia jugak..aishhh naughty2...akuarium saya macam2 da...tgkorak..itik,..harta karun,,maklumlah makcik dah kayooo..beli macam2 la..yang paling best, saya da bli orang yg tgh snorkelling...kikikihhh..gmpak tak akurium saya.hahhaha..kan best kalu akurium kat umah bley wat macam tu...nak ltak mermaid..ok gak kan..kuikuikui..da kawan....hahha :)

No comments: