Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 14, 2009

saya kanak2 RIANG..hikhikhik


mesti korang tertanya2 kenapa tajuk saya camni ek?????kihkihkih...sambil gelak....aipppppppp korang jangan gelak k..nti saya tarik2 hidung korang sampai penyek....erm, ni adalah sifat pelik saya..jenggg jenggg jengg....berus gigi sapekah ini ( harap maklum, di rumah saya takde kids..) kihkihkih. ha...teka cepat...cepatttttttt..adakah baby jiran saya??? anak makcik saya???/ anak saya???hahaha lagi la tidakkkkkkk..jawapannya adalah HAK MILIK SAYA..kihkihkih...sila sebut skali lagi sape yang punya????? CIK NOR AIMI NADIA yang berusia 22 tahun yang punya.kahkahkah..kalu dak2 umor 4 tahun baca blog saya ni sure Gelak punya...tak malu punya kakak...

inilah berus gigi saya dari dulu sampai skrg..ntahla nape saya tak reti pakai berus gigi yang besar tu..utk dewasa pnya la..aishhhhhhh..semua berus gigi saya da kartun..paling cantik Barbie..tapi sape ntah yang buangggg..uwarghhhh....saya selesa menggunakan berus gigi ini kerana ia berfungsi untuk menyelinap masuk ke segenap gigi saya walaupun di dalam2 nya..kihkikih...berus gigi dewasa saya da jugak tapi digunakan utk mberus bibir sahaja..maklumla bibir buruk...ada je kerosakan2 tertentu..hahhahha...bibir kering yang sangat myakitkan dan berdarah2..lalu darah tersebut disedut oleh tuan empunya diri..huahhhhh saya sudah jadi drakula..yang memakan darah..kihkihkih...

saya pernah tanya doktor gigi macam ni : Doc, bole tak saya guna berus gigi macam budak2 kecik tu? doc tu mjawab, kenapa, awak pakai yang budak2 punya ke??? saya mengangguk sambil tersenyum malu..cewahhhh malu plak..geli i..Doc tu macam paham2 je, lalu dia berkata " sebenarnya lagi bagos kalu awak pakai berus gigi macam tu, sbbnya kecik kan,senang la awak nak gosok kat celah2 mana even yang hujung & terletak jauh dari pelosok dunia tuh..kihkihkih..( pling dalam la)...

So korang, jangan gelakkan saya ok..Doktor tu back up kot..kihkihkih..maceh doktor..sayang doktor

No comments: