Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

December 5, 2009

SAAT-SAAT BAHAGIA..~


Actually konvokesyen aku dah lama...tapi baru nak ltak....hihihihi..kelakar gila..masa aku tgah tgok2 pic lama2, gambar2 ni pon sume kluar la....tbe2 tringat masa ni..betapa happynya kitaorg menerima segulung Diploma...tak lama lagi, kalau masih bernyawa, aku akan mengenggam segulung ijazah sarjana muda pulak....n kalau da rezeki nak jugak blaja sampai Master n PHD...tringin tgol lecturer2 aku yang berpangkat Prof dan Dr...huhuhuhu..bestnyaaaaaaa..


inilah wajah-wajah yang pendorong kuat saya dan tulang belakang saya...I LOVE U SO MUCH...



Saya bersama rakan-rakan..masing2 dah bawa haluan sendiri..ada yang masih menyambung pelajaran didalam bidang yang sama, ada yang menyambung didalam jurusan yang berlainan....dan ada juga yang sudah mendapat pekerjaan...All the best..LOVE U ALL..~

No comments: