Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 2, 2010

Rindu masa Dulu2..~


dah lama tak tulis Belog..huhuhu..tbe2 gatei plak tgn ni..Sowy ea kawan2 sbb pngunaan bhasa Melayu yg amat truk tika ini..takde mood nak berbahasa2 malam2 ni dikala pukul 1.10 minit ini..huhuhu...erm, tbe2 tringat masa dulu2..cewahh..masa zaman Dip dulu la..mgkin sbb bnyk sangat event yang kawan2 & senior2 yang invite kat FB suh tgok teater2 & short film..tapi satu teater pun tak sempat nak tgok..bila nk tgok jer, sok exam..pas tu b4 ni bila nak tgok jer, assgnmt byk nak kna submit..huhuhu..rasa bersalah sgt sbb selalu tak dapat nak join kawan2 yang lain...mmg saya sangat rindukan masa dulu, masa menkaji skrip, masa mengkritik filem & drama..masa menonton teater & CD ngan kawan2 utk buat assignment..masa menari, masa menyanyi, masa menjerit-jerit belajar vokal..~ mmg best la time tu..But Now, Life saya sgt2 berbeza ...tak de lagi keje2 praktikal..sume memerlukan otak nak berfikir, nak menkaji..huh..sangat tak minat belajar menggunakan otak ni...

Tapi inilah yang dikatakan pengorbanan n tranformasi..cewahhh..~ korang tau tak, belajar menda2 yang tak pernah kita belajar arghhhhhhh...sedangkan student2 lain da pernah belajar..mmg rasa sangat2 ketidakadilan menyebelahi diri ini..perghhh ayat..gila btol malam ni..tapi takpela, berusaha sedaya mungkin untuk mencapai kejayaan adalah teras utama yang perlu dilakukan buat masa ini..elellelelle cewah lagi..& syukur sebab Allah membantu saya & memberi kekuatan untuk membuktikan saya pun bole buat la..hasilnya, result pun sama je ngan student lain..perghhh mmg lega sangat2..so, saya tak nak jadikan sume itu alasan utk saya nak bermalas-malasan & nak mngada2 & nak putus asa..~ saya percaya usaha tangga kejayaan..huhuhuhu..

erm... bila da berubah tempat ni, mmg lain la environment nya..sume lain la.yela, mana da menda yang sama kan..so, we have to accept diz..never regret what u have done..keep it Up in everything U do..fuhhh kata2 semangat la plak..ntah pape la plak malam ni..kihkihkih...perbezaan paling ketara kat cni , saya rasa mmg saya takkan dapat Dekan sampai last sem agaknya..uwarghhhh...utk jadikan semangat, terpaksala tgok balik sijil Dekan yang dulu..konon2, kalu tgok bagi semangat la..kunun la..huhuhu..takpe Nadia..buat jela selagi mampu walaupun belaja ni sbenarnya kadang2 bosan gak..seyes bosan..rasa nakkkkkkkkkkkkkkk quit..oh no..Choi...huhuhuhu

huh , da penat la..nak tidow da..smenjak blaja kat cni, nak2 time exam la kan...mmg tak tidow..gila gempak sey..setiap hari tido kul 4 pagi then bangun semula kul 7 pagi..then g exam kul 8 pagi..~ Semoga anda Berjaya la yer Cik Nadia ( uwarghhh mnguap da) tada....~


No comments: