Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 9, 2010

make-Over

SEBELUM DI mAKE-OVER..lihatlah wajahnya yg bushukkk

huhuhu..lama sudey tidak berbelog..sbbnya saya sgt bz dgn exam..so, mmg ada had la nak bukak laptot ni..blaja ni kna ada plan..saya bkn budak pndai yg bole study sambil main FB, sambil main Games n tgok Tv..so, masa exam..fokus jela.skrg ni, mmg balas dendammmmmmm yeahhhh...

erm, da lama tak mantapkan skill make up saya..takot da lupa cara2nya..so, dgn masa yg mmg bayk sgt terluang ni, maka abislah adik saya yg telah mjadi model saya ...fuhhhh abisla mukanya mnjadi bahan contengan saya..Memei @ adik saya ni mempunyai kulit yang sawo matang dan tidak sekata..agak payah sbenarnya..tapi demi utk mematapkan skill solekan saya ni, kna usahakan juga agar berjaya..cewahhh..dan lihatlah hasilnya setelah dimake-over..

jeng jeng jeng....................................






1 comment:

bononaladyz said...

aimi, sbg make up artis terpopular abad ini aku nk komen ckit hasil kerja ko.
huhu.
shading hidung boleh dikemaskan lagi.
sbb shading ko wat ni telah menampakkan hidung adik ko besar.
ko naikkan lagi warna coklat yg ko buat tu sehingga garisan tengah tu kecik je.
xtau lah ko paham ke tak penerangan aku ni.
ko buat2 paham jela.
kot nak lebih jelas ko roger aku nanti.
huhu...
btw...
good job. next sem kitorang ada clas mekap lagi.
haha.
alamatnye lebamla mengadap en. fifi...