Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

February 10, 2012

pemurah sifat lelaki..kedekut sifat wanita

Menurut kata ustaz Azhar Idrus, orang perempuan perlu ada sifat kedekut..orang perempuan dipuji kerana ada sifat kedekut sbb orang perempuan ni tidak akan memboroskan harta suami sesuka hati..

- Kadang-kadang aku rasa btol jugak, sbb mmg aku kedekut nak mampuih..hehhehhe.kalau nak beli sesuatu benda yang aku nak sangat, aku sanggup pikir 2, 3 kali lagi walhal mmg nak sgt..hahhhaa..Berbeza dgn orang lelaki ni, sekali beli, hamekk kaw, baju saja rm200, jam tangan rm1000, seluar rm700 .semua rat-rat okay!!!!..& jangan terkejot orang perempuan ni jarang berhutang..sebab mereka ada simpanan sendiri samada utk diguna time kecemasan & utk masa depan. 

Tapi yang paling betol aku nampak, kalau makan2 kat kedai ke pasar malam ke, mesti ada orang mintak sedekah kan?? Korang mesti akan perasan lelaki akan keluarkan duit bagi pada peminta sedekah..isteri kat sebelah dok jeling-jeling..Ada plak bini yg kata " banyaknya bagi RM10, bagi RM2 jer la..".

-Kalau korang tak caya lagi, pergi try suh member laki korang belanja lunch, kompemmm diorg cakap "jom jom, nak makan mana???

kalau kawan perempuan ??? akan cakap camni " ala, awk la belanja, awak la..awak kan banyak duit"..(sambil main tarik-tarik tali..sampai kering air liur korang) hehehhe





No comments: