Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

February 9, 2012

blogwalking

Assalamualaikum...hari ni aku ada banyak masa free, so aku pon mengadap laptop ini dgn khusyuknya...hehhehe.Agak lama jugak la aku tak blogwalking..Hari ni baru terbuka hati nak menjenguk blog2 orang..Salah satu blogger yang menarik perhatian aku adalah....taraaaaa


Eloklah aku bahasakan diri blogger ini dgn panggilan auntie Nani, memandangkan anak sulung beliau sebaya aku. Korang-korang esp yang bergelar WANITA, PEREMPUAN,ANAK DARA @ GADIS eloklah kiranya menjenguk blog auntie Nani ni sbb ia boleh memberi inspirasi kepada u ollsss smua utk jadi seorang wanita yang TERBAIK !!!!... Aku paling tertarik dgn setiap food presentation yang disediakan auntie Nani ni..mmg TERBAIKKK la...cantik..tertarik ..mmg DEBOOM....kadang2 resepi juga ada disediakan..So, mmg tak rugi la korg menjenguk blog ni..

* teringin nak jadi mcm beliau..

No comments: