Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

February 8, 2012

i'm back!!!

Assalamualaikum..aku kembali lagi dalam edisi 2012.bhahhah ini bukan drama atau filem..Aku wujud je selama ni, tapi saje2 menyendiri dari blog..bz kot!! okay tipu jer..sebab kawan2 aku asyik tanya je, nape babe blog ko?? dah takde la..mana wehh???..Okay, skrg aku muncul kembali dgn blog yang berwajah baru..& aku telah mendapat semangat baru dari Mr Iskandar yer yg beriya2 suh buat blog..tiap2 ari duk bising mcm ni " pedulikan la org nak kutuk ke, kritik ke, nak hentam ke tak suka ke,..tau tak, blogger2 famous mcm Cik Epal, Fatin Liyana & Maria Elena diorg cool je bila ada haters nak kutuk2 bagai.. chill lahh..macamlah diorg bagi makan pon.peduli apa haters tu..yang penting diri sendiri happy buat apa yg disukai...Bluwekkkk..-bluwekkk tu aku menambah2 sendiri.hehehhe..

okay, SEMANGAT BARU NI.cewahhh..Mulai skrg tak nak pikir psl mulut org, tapi nak buat apa yg aku suka...lagipun ibu & abah yg bagi aku makan bkn org yg suka kutuk2 tu kan..ahak ahak..

ok babai ..

2 comments:

nine said...

OWAH

Anonymous said...

Welcome!!!selamat kembali berblog...:D