Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

February 10, 2012

Bila 2 perempuan minat laki orang.

haaaaa..siapakah 2 perempuan itu?? dan siapakah suami orang itu? hahhahhaha..(tetiba gelak)..2 orang perempuan gedik itu adalah aku ngn ibu aku lerr..tapi mengedik dgn siapa?? DENGAn........ jeng jeng jeng....laki orang yang berlakon dalam cerita GEMERSIK KALBU lerrr...sape lagi klu bkn Aqasha..ending gemersik kalbu mmg best sgt!!!..happy ending yahoo..Mula2 aku tak layan la drama ni, tapi bila ibu aku tak abis2 dok puji puji Aqasha ni, romantik la, ensem la, apela, pandai berlakon la.(sambil mulut ibu buat muncung-muncung mcm nak cium mcm yg Aqasha buat dlm drama tu.)..Aku pe lagi?? terhasut dgn lakonan itu, lalu teruslah bersama-sama layan cerita tu.hahhaha..tgh syok2 layan ending drama ni, tetiba blackout.arghhhh seteresss..Keesokkan harinya, melangut depan laptop tgok di Tonton.com dgn ibu.hehhheeh.Biasalah, drama yg diadaptasi dari novel, mestilah best..baca novel pon dah boleh tangkap leleh, inikan pulak bila dilakonkan oleh watak2 yg ada dlm novel tu kan..Mcm dh jadi trend plak kan drama & filem diadaptasi dari novel yg famous amous ni..hehhehe.Cthnya mcm filem Ombak Rindu, drama Gemersik kalbu, drama Bicara Hati, drama Trilogi Cinta.. 


happy ending Gemesik kalbu..

p/s : ibu cakap, lepas ni mesti Aqasha banyak dpt tawaran berlakon... 

No comments: