Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

November 12, 2009

SENDIRI...~

mungkin korang tertanya-tanya kan .SINGLE????apa tuh?tak paham kan???....itulah kehidupan aku sekarang....itu yang aku mahukan buat masa ini..buat masa sekarang, biarlah aku tumpukan sepenuh perhatian aku pada pelajaran..ntahlah..semenjak masuk degree ni, aku dah nampak kelainan..tak sia-sialah family aku menghabiskan duit suruh aku sambung degree...Aku pun tak tau, kenapa mood aku sekarang macam nak belajar..kelakar pun ada jugak..hahahhaha.dulu akulah orang yang paling tak suka belajar...nak buat apa, baik keje, dapat jugak duit..bole la...SHOPPINg...hahhahha tu jela keje aku.syhhhhhh...bagosla kalu aku dah bersungguh nak belajar..Selagi termampu dan otak masih diperlukan untuk mencurahkan segala ilmu-ilmu, aku tekad la jugak..mungkin jugak sebab budak-budak kat UM ni semua ulat buku, jadi aku pun terikut-ikut....huhuhuhuhu...segan la kan kalu tak study..tapi kadang-kadang menyampah jugak bila tengok budak-budak yang baca n pegang buku 24 jam..aku pun tak paham..bagos lah tuh...tapi bagi aku la sebagai student yang biasa-biasa ajer..hihihihi, buku-buku jugak, tapi aktiviti sosial kena la ada jugak..macam shopping ke, jalan-jalan makan angin, amik udara segar katakan..cuci mata...bukan maksudnya mengatal..tapi tengok persekitaran luar..biar minda tu berkembang sikit..tak lah asyik terperuk dalam bilik yang kecil ni...lama-lama boleh stress....tak pun MENTAL.hahhaha..

ha....berbalik semula pada citer aku, aku pun tak tahu kenapa aku ambil keputusan macam tu...mungkin ini yang lebih baik untuk masa depan dan hidup aku..bersendirian tu bukan bermaksud aku sentiasa sendiri2 tanpa sape2 disisi....tapi aku masih ada yang menyayangi diri aku....bercinta??? semua kawan-kawan aku yang bercinta..tapi kawan-kawan kat UM ni ramai jugak yang single sebab semuanya bercinta dengan buku....24 jam dengan buku..dah macam mana tuh...untuk menghilangkan kesunyian dan kebosanan, aku baca buku, study jela apa2 yang patut, main game, sembang dengan rakan-rakan, jalan-jalan and makan-makan..hihihihi..tapi jangan risau, aku tak gemuk..hihihihihi.... itu jela aktiviti aku sekarang....tapi,hari-hariku tetap tak sunyi, sebabnya Dia tiap-tiap hari call aku.....sayangnya dia pada aku...terima kasih sangat-sangat...aku tau dia akan baca tulisan aku ni, sebab tiap-tiap hari dia buka blog aku..hihihihi...aku akan cuba sayang kat dia macam mana dia sayang kat aku..tapi buat masa ni, memang my heart is empty..ntahla..susah nak cakap...mungkin perjalanan hidup masih jauh dan aku tak nak memikirkan yang jauh tu lagi kot..ntah lah..perjalanan hidup sekarang pun masih terumbang-ambing, inikan pulak nak fikir yang lebih jauh....tunggu la dalam masa beberapa tahun lagi, mungkin masa tu aku akan lebih memikirkan perjalanan hidup aku yang mungkin best..hope macam tu la kan...sape yang tak nak kehidupan yang best..sekarang sume orang bole cakap, nak itu, nak ini..tapi...adakah boleh dapat terus??tidak bukan????....bagi aku, bila kita dah capai sesuatu, masa tu la kita bole merancang segala-galanya..yelah, masa tu kan kita dah ada apa yang kita nak...jadi apa-apa pun kita bole dapat...sekarang pun, masih student lagi, nak cakap banyak pun macam tak guna je...huh..ntahlah..tu jela setakat ni..aku berdoa apa yang aku impikan akan tercapai satu hari nanti

No comments: