Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

November 21, 2009

satu hari nanti..imej saya begini...~

selendang ni baru bali dari kawan saya..cantikkkkkk tak...opssss, Cik Nadia, kalau yer pun nak berposing, almari kat belakang tu sila tutup ckit.tak pon cover la ngan pape..hikhikhik...maklumlah duk hostel kan..tapi tu almari roomate saya.... :)

saya sangat gemarkan selendang..uwaaaaaaaaa..sangat2 suka..saya da banyak selendang tapi blum terbuka hati nak pakai sepenuhnya...

ini saya...saya mmg suka pakai tudung macam ni..ala2 Ekin la konon..hahaha..tapi blum tiba masanya lagi..mungkin satu hari nanti Tuhan akan bukakan hati saya untuk pakai tudung...cantik tak saya?????hahhahahhaha....saya memang tringin tapi tunggula dulu..bila saya btol2 dah bersedia, saya pakai tudung..bila saya dah pakai tudung, saya tak nak la pakai seksi2 lagi..huhuhuhu.

Bila lah saya akan dapat Petunjuk ya...~Untuk pakai Tudung..

No comments: