Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

November 9, 2009

Aku Asyik sakit jer...

huh..walaupun dalam kesakitan, aku gagahkan diri jugak tulis blog ni...sebabnya dah lama tak tulis..hidung berair dan perit.tekat sakit..batuk yang tak baik-baik dah hampir 4 minggu membuatkan aku rasa tak de mood nak buat apa-apa.. Tapi, nak buat macam mana, exam tetap diteruskan juga....dalam dewan exam, TUhan saja yang tahu perasaan aku yang sedang tahan sakit ni....macam nak pecah kepala..nak tido plak, tanganku memegang dada dengan kuat..sebabnya dada sakit sangat...ubat??? jangan cakap la..macam2 jenis ubat dah aku makan...aku pun tak tahu kenapa dengan kondisi badan aku ni...bulan ni saja, sebulan aku demam, batuk, selesema n sakit tekak..kenapa??? aku pun tak tahu..

Tentang exam pulak, macam biasa la..ada yang susah dan ada yang senang... kalu yang senang, happy la jawab..tapi kalu yang susah, takott sangat.apa-apapun aku redha dengan keputusan yang bakal aku dapat kelak...yang paling tak tahan bila jawab soalan evam tadi..subjek penyelidikan ni Prof nya orang Indonesia..jadi soalan-soalan yang disediakan dalam exam memang bahasa Indonesia la..kerana terlampau terikut-ikut dan menghayatai soalan tu tadi, aku pun jawab la dalam bahasa Indon jugak..Contohnya : Masalahnya adalah kerna...kerna..kerna..hahhah..macam2 la yang pelik2..metoda la, kuestioner la..nasib baik aku tak jawab, ngak bisa dong ...apa-apapun, gue mampu mejawapin kesemua kuestioner itu tadi walaupun tak tahu samada betul ataupun salah..hahahahhahah

No comments: