Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

November 12, 2009

2012 & 4BIA



Inilah carta movie yang akan aku tgok..cewahhhh..hahhahaha...mungkin salah satu atau kedua-duanya sekali..perghhhhhhhhh tamak babe...Bagi penggemar filem , drama n teater macam aku ni, cewahhhh kenala pandai menilai yang mana ok kan...Filem 2012 ni bagi aku best sebab melalui shot dia macam gempak, tapi tak tau la kan...mat-mat salleh meramalkan 2012 adalah kemusnahan bagi dunia ni...ntah pape kan...melalui pandangan dan pendapat dari responden2, hahaaah, banyak la ko responden Nadia, hihihihi..aku mendapati cter ni macam gempak je lebey..tajuk n promosi dia je gempak, tapi story blum tentu lagi kan....hahahha...tapi pape pun, aku nak tgok jugak citer ni..mesti besttttttttttttt...

4BIA....cter ni adalah sekuel fobia tahun bila pun aku tak ingat dah..pasal bunuh la tak silap..so, ni adalah citer thriller... seperti yang anda belum tahu..hahahahha, aku adalah pengemar citer-citer hantu..sangat2....lagi scary lagi besttttttttttttt........so, aku akan pastikan kedua-dua citer ini akan ditonton lepas exam nanti...yahuuuuuuuuu...

No comments: