Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 19, 2009

MAKANAN FAVOURITE KU






















aku nie sebenarnya kuat makan..hahaah.tapi xramai yang tau..coz kadang2 aku diet gler2 xmakan...hahaha.tpi makanan favourite aku semuanya yang berlemak, berkalori tinggi, berkrim, manis..pendek kata semua yang xbagos la..kuang kuang kuang...hahahaha. Chocolate crim chips ni memang best la..huhuhu....rasanya perghhh...setiap sedutan memberi seribu nikmat la orang kata..hahahah

ni lagi 1, KFC..aku xboleh kata TIDAK...mula2 boikot la jgak 2 bulan. pas tu aku dah xtahan beb..maklumla, tempat keje aku sebelah kfc...bau dia menusuk btol2 dalam lubang hidung aku ni..mana tahan..ayam dia yang rangup tu la menjadi pujaan hatiku..huhuhuhu...setiap minggu aku amik makanan ni..kadang tukar dgn MCD, kadang2 pizza....

Big mac....haaaaaaa....sapa nak belanja aku kali ni.biasanya adik aku yang tersayang belanja makanan2 ni...hahaha.baik x my sis..tapi baru ni dia belanja aku makan Mc chicken je.dgn alasan murah ckit...Nor Aimi NAbilla ni mmg baik tapi kdg2 kdekot gak..huh ~ cheese yang disalut mayonis.dilapisi 2 kepingan burger yang menyelerakan...xmuat mulut la..aku sebenarnya xpandai makan burger..bak kata Lilin dengan As, xpuas makan ikut cara aku..cubit ckit2 n then makan..aku xpandai bukak mulut luas2 kot ~ huh

Pizza - makanan febret family aku...pendek kata semua jenis pizza kitaorang dah penah rasa..biasanya , aku call, n then abg penghantar pizza yang encem tu pun akan datang...tiap2 minggu makan pun xpuas..paling best hawaian chicken dengan supreme...yang lain tu ok jgak la...

Aiskrim..fulaamakkk.kalu bley tiap2 ari aku nak makan.tapi aku dah kena sound xbole makan selalu..seminggu 2x sahaja.nyampah btol..semenjak aku kena food poisoning yang membuatkan aku rasa macam nak mati, aku dah berjaga2..takot la mak...tpi perisa aiskrim yang paling digemari : coklat n vanilla..kalu da kacang2 ckit then chips2 ckit lagi masyukkkk

Spagetti _makanan febret aku ngan Si Lilin..hahahah.mmg sedap.aku suka kalu ada rasa cheese lebih2 ckit..mmg lemak berkrim disukai ramai la..hahaha.disebabkan terlampau minat dengan spagetti ni, aku pun belajar la buat sendiri kat umah..dan hasilnya boleh dikatakan membanggakan la.hahahah.perasan la plak..

Seterusnya buah mangga..rasa nya manis.mangga masak la.kalu yang masam sodap jgakkkk..kihkih..buah ni mmg sentiasa ada kat dapur aku..alamakkkk.nti ada org marah aku makan mangga banyak2..

the, coklat..coklat mesti ada dalam handbag aku..kalu x, bole mati..hhahaha..bagi aku, xde nasi aku bole hidup, tapi kalu xde coklat n ayam, rasanya life aku xbererti..hahahha...sume jenis coklat la aku suka...
Setakat ini saja makanan yang menjadi kegilaan aku..nasihat aku pada korang, janganlah meniru tabiat makan ku ini..memang xberkhasiat langsung la..hahha






























No comments: