Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 25, 2009

100 sebab kenapa saya cinta awak






Kesetiaan awak pada saya dan segala-galanya yg berkaitan dengan diri awak
Perasaan belas kasihan awak pada orang disekeliling awak
Sikap awak yang tidak mementingkan diri sendiri
keikhlasan awak pada saya
Kekuatan awak pada setiap perkara yang menimpa diri awak
Perhatian yang awak berikan pada saya
Bagaimana awak sentiasa jujur pada saya dengan apa perkara sekalipun...tiada rahsia antara kita

Awak seorang yang baik hati
Saya suka cara awak menolong orang disekeliling awak.
Bagaimana awak berdiri diatas kaki sendiri dan percaya dengan apa yang awak lakukan
Awak seorang yang tidak kedekut
Awak seorang yang berkeyakinan tinggi
Saya suka bila awak sentiasa berfikiran positif mengenai sesuatu perkara
Awak seorang yang optimis...
Awak sentiasa berfikir mengenai perjalanan hidup awak dan masa depan kita berdua
Keberanian awak menghadapi sesuatu.. walaupun awak takut pada hantu ..hahaha
Ketabahan hati awak menangani masalah dan liku-liku kehidupan
Kelembutan awak pada saya
Bagaimana awak sentiasa memahami saya disaat saya memerlukannya
Bagaimana awak dan saya sentiasa berkongsi cerita bersama tentang apa saja...
Bagaimana awak sentiasa membuatkan saya tersenyum dan ketawa walaupun saya tak memerlukannya pada saat itu
Sebab awak suka mengacau saya malam2 dalam telefon..dah la saya tengah mamai
Sebab awak takot kehilangan saya
Suara awak yang memang best bila nyanyikan saya lagu ....
Sebab awak ni penyayang pada binatang..
Sebab awak akan sedih bila saya menangis..
Bagaimana awak sentiasa tolong saya bila saya perlukan bantuan
Bagaimana awak sentiasa ambil berat pasal saya dan semua pasal saya
Saya suka bagaimana cara awak memegang tangan saya..
Sebab awak jadi diri awak sendiri...
Bagaimana awak ajar saya tentang kehidupan dan diri sendiri
Sebab awak ni intelligent..pandai..
Sebab tangan awak ni macam mesin..buat apa pun cantik..kreatif...
Sebab awak ada matlamat dalam hidup awak
Sebab awak suka mekanikal, so awak seorang yang teliti..
Sebab awak nak saya pun pandai n selalu kejar ilmu macam awak..
Sebab cara awak bercakap dengan saya laju sampai saya pun tergamam..
Sebab kulit awak licin dan bersih
Sebab kadang-kadang kepala awak pun gila-gila jugak macam saya
Sebab badan awak tough
Sebab tangan awak kuat...keras giler tangan awk..saya rasa awak boleh lindung n jaga saya
Sebab awak sayang kehidupan awak.that why awak berubah
Sebab awak sentiasa bertolak ansur dgn saya walaupun saya yang salah..
Bagaimana awak cakap kat saya, awak nak jadi bapa yang terbaik satu hari nanti..dan awak yakin awak boleh..
Saya suka cara awak berjalan sambil tunduk kat bawah..ada muka saya kot kat lantai
Saya suka bila awak bercakap tak henti-henti..sampai xnak bagi chance lngsung kat saya
Sebab awak sayang adik-adik saya dan banyak bagi nasihat kat diorang
Sebab awak selalu bagi pujian kat saya...hihihi
Sebab awak seorang yang berpengetahuan..banyak menda awak tau..
Sebab awak sentiasa best dalam apa jua keadaan
Bagaimana awak selalu cakap kat saya, awak kna percaya kat saya 100% ok..sebab awak pcaya kat saya 100%..
Sebab awak ni seorang yang nakal..
Sebab awak membuatkan saya jadi perempuan yang lemah lmbut gitu...
Sebab awak sentiasa cakap I love U setiap hari pada saya...
Sebab awak tak kisah berjalan dgn saya n pgang tangan saya walaupun muka saya buruk time tu..(tbe2 lak muka naik jerwat n rambut kusut masai)
Sebab awak janji nak belikan hadiah untuk saya..saya tau awak xkan mungkir janji
Sebab awak menerima diri saya seadanya
Sebab awk ni manja
Sebab awak sentiasa beri galakan pada saya agar saya berjaya dalam hidup
Sebab awak tak nak lelaki lain rampas saya dari awak..awak cakap, beranila..tendang budak tu nanti....hihihi
Sebab awak ni kelakar la..walaupun awak xsedar
Sebab awak ni lelaki sejati...
Sebab awak tak kisah melayan kerenah saya yang kuat makan..
Sebab awak ni sensitif...jadi awak faham hati perempuan yang selalu sensitif
The way you’ve opened up your heart and life to me..
Sebab saya happy bila saya dengar cerita baru tentang awak setiap hari
Saya suka bila awak tenung dan pandang saya..cair saya dibuatnya..hahah
Sebab awak sentiasa tunjuk rasa cinta awak pada saya..n saya merasainya
Saya suka bila awak sentiasa cakap menda yang baik2 pasal saya kat orang lain
Sebab awak bagi kegembiraan pada saya setiap hari
Sebab awak sentiasa nak kan yang terbaik untuk saya
Sebab awak ni kuat..awak teror berlawan..dalam taekwando la..
Saya suka bila awak sentiasa bagi inspirasi kat saya
Sebab dalam mimpi awak sentiasa ada saya..
Sebab awak tak sangsi n ragu-ragu dengan apa yang saya cakap..awak pcayakan saya
Sebab awak je boleh bukak hati saya semula lpas hati saya hancur berkecai..
Sebab awak sentiasa serious dalam hidup...saya plak selalu gler2..awk suruh saya jadi matang..
Sebab awak seorang yang pemaaf
Sebab awak tak ego..i hate laki ego..dushhhh..dushhh.rasa nak tumbuk je
Sebab awak sanggup ambil risiko couple dengan saya
Sebab awak tak pernah angkat tangan kat saya...i hate laki kaki pukul...dushhh.dusshhumm..tendang laki kaki pukul
Sebab saya suka bila dengar awak ketawa..hahaha.comel sangat..awak ktawa xbhenti
Sebab awak sayang budak-budak
Sebab saya percaya satu hari nanti awak akan berjaya dalam hidup dan capai segala cita-cita dan impian awak
Sebab awak selalu dapat rasa tentang saya..dan semuanya betol walaupun saya tak pernah bagitau awak...ur six sense always right...
Sebab awak sanggup berubah demi masa depan awak dan saya
Kesabaran awak yang sangat tinggi walaupun kadang2 prangai saya melampaui batas
Sebab awak pembersih dan pandai jaga kebersihan diri...
Sebab awak sentiasa dengar kata dan nasihat saya walaupun saya ni perempuan
Sebab awak sentiasa tenangkan saya bila saya sedih dan perlukan seseorang
How I know you’ll always be here for me through good times and bad no matter what
Sebab awak call saya setiap hari n setiap masa
Sebab awak ni pandai pujuk saya bila saya merajuk
Sebab awak ni ada pendirian tetap..kalu awak xsuka, awak tetap xsuka..tak de org bole ubah
Sebab awak ni kekadang cute jugak..kihkihkih
Sebab awak tak pernah menyusahkan sesiapa....even ur parents, ur siblings n ME
How much you know about me now and that you’ve seen both my good sides and bad and that you still love me anyway
Sebab hanya saya sorang je dalam hati awak...n awak harap hubungan kita kekal sampai akhir hayat
Sebab awak terlampau cintakan saya dan saya pun cintakan awak
Sebab awak adalah awak...n saya trima buruk baik awak seadanya..saya tau setiap orang ada kekurangan dan kelebihan masing-masing..

No comments: