Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 25, 2009

lagu yang menjadi nyanyian dibibirku kini



Kangen Band - Kembali Pulang

Bintang terlihat terang
Saat dirimu datang
Cinta yang dulu hilang
Kini kembali pulang
Lihatlah dia mulai bernyanyi
Coba merangkai mimpi
Cinta yang dulu pergi
Kini datang kembali
Wajahmu mengingatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
Dengan masa laluku
Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Akan ku bawa dia terbang
Damai bersama bintang
Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Betapa senang ku dendangkan
Dan takkan ku lepaskan
Wajahmu mengingatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
Dengan masa laluku

Lagu ni ada makna yang tersendiri..macam kisah hidup aku dulu..Aku pernah kehilangan cinta tapi sekarang aku dapat balik cinta tu..dan kini bersama orang yang aku cintai...dan tak akan kulepaskan bak kata lagu ni....mula-mula aku tak berapa paham sangat dengan lagu ni, tapi bila aku nyanyi hari-hari n adik aku jelaskan makna lagu ni barula aku paham..lagu ni mengisahkan seseorang yang telah kehilangan cintanya dan tidak lama lepas tu, dia bercinta dengan kekasih barunya..dan kali ni, dia tak nak lepaskan cinta dia lagi..yelah, sakit kot bila kita kehilangan cinta.betol x????...n pada pandangan aku bait patah pada bahagian ni" wajahmu mengingatkan ku dgn kekasihku dulu..wajahmu mengingatkan ku dgn masa laluku," bukanlah bermaksud dia mengingati ex @ bekas tman lelaki dia tapi dia inginkan kenangan yang sama masa dia pernah couple dgn ex dia dulu..yelah, kenangan bahagia, sapa taknak.ye tak???..tapi aku nak cipta kenangan baru yang lebih indah dari dulu..ini pandangan n pndapat aku bagi lagu ni..korang pnya pandangan terpulangla k..

No comments: