Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 19, 2009

KU SELALU MEMIKIRKANNYA...



Cinta....susah sangat aku nak faham...kadang2 best, kadang2 sakit ati..macam2 la prasaan mula menerjah kat kepala otak ni bila aku dilamun cinta..tapi, aku percaya ada sebab prasaan itu dicipta...kadang2 aku rasa malas nak couple2 ni...MUNGKIN ADA SEBAB LA AKU CAKAP MACAM 2..sebabnya percintaan yg prnah putus ditengah jalan la..apalagi..org cakap lbih baik bercinta and then putus daripada x bercinta langsung..at least, aku pernah rasa nikmat bercinta 2.....Kecewa Bercinta???huh...macam2 aku alami lpas aku putus dgn ex aku dulu..menangis, meraung, jatuh tangga sampai retak jari kaki...ha...kawan dah masuk sem, aku kat umah lagi seminggu...xde mood nak blaja padahal final sem..macam2 la kegilaan aku satu waktu dulu..muka jangan cakap la..dah macam nyonya jual sayur..nyonya jual sayur pn cantik lagi dari aku..assignment malas la nak buat, yang penting macam mana aku nak lupakan dia yang pernah aku cinta...Thanks 2 Lilin sebab teman aku g karaoke and shopping setiap minggu ....sayang ko..
Aku kuatkan smangai.yelah, xkan aku nak down sebab sorang laki..apa yang aku dapat??btol x?...Aku buat2 heppy walhal dalam uwargggggghhh mnangis...aku focus pada apa yang aku nak..mana datang kekuatan dalam diri aku pn, aku xsedar...aku focus pada study, assignment yang melambak2..focus..focus...focuss...tempat aku hanya dalam bilik.macam mana aku nak tenangkan jiwa, : beli vcd korea banyak2, pas tu aku layan la...kadang2, kemas umah, kadang2 baca buku..final sem beb, aku nak la pointer yang best..at least.alhamdulillah, Terima kasih Allah memberikankan ku semangat


Erm,..ingat dah boleh lupa dah..tapi susahnya masyallah..dua bulan aku tido dengan Nana, my bestfriend..sempit mmg la, coz katil single je kan..tapi itulah...sahabat sejati xkan meninggalkan sahabatnya dikala kesedihan..setiap malam aku tido dengan tepukan tangan Nana yang menenangkan aku...aku xsuka menangis depan orang..ntahla...kenangan tetap kenangan.itu yang selalu lilin cakap kat aku...tapi selagi otak aku masih berfungsi, memang semua knangan akan berputar ligat dalam kepala ni...aku bertuah sebab Allah kurniakan aku rakan yang baik, membantu dan mendengar disaat aku senang dan susah....Aku cuba untuk melupakan.....sampai bila aku nak mengingati dan terus mengingati....Aku berdoa semoga aku dapat melupakan segala yang merunsingkan fikiran dan minda aku...


Tuhan itu Maha Mendengar...Saat aku jatuh, aku bertemu insan yang menyayangi aku..Walaupun ketika itu, aku malas nak memikirkannya, tapi aku terpaksa..bila fikir2 balik, kelakar pun ada...aku happy sangat berkawan dgn dia..tapi aku xnak fikir pasal cinta..cukupla sekali aku sakit.. Dia cakap.." Awak, saya rindu awak..nape saya asek pikir yang awak xnak kawan dengan saya lagi..? saya nak kawan dgn awak..and saya harap kita akan ada satu kesudahan yang baik setelah kita berkawan..Awak tau tak apa yang saya risau???..saya takut awak couple, tapi bukan dengan saya...( dia ni sweet sangat. kelakar.slalu wat aku senyum sorg2)..


Aku sayangkan dia tapi sebagai seorang kawan..Tpi aku xnak lepaskan dia..sebab dia sahabat yang jujur, baik, funny, pelik, garang, pandai, dan macam2 la....dia bagi aku masa supaya aku dapat terima dia, tapi aku takot.....aku menangis sekali lagi..aku xnak ada paksaan dalam bercinta...tapi adik aku tiba2 bagi satu ayat yang membuka mata n minda aku.." lebih baik kita bercinta dengan orang yang menyayangi kita lebih dari kita menyayangi dia...." .Bagi aku cinta boleh dipupuk.Disemai..kalau tak, kenapa orang zaman dulu kahwin ikut pilihan family..bahagia je aku tengok..No choice, aku kapel dengan dia sebab dia betol2 sayangkan aku..cintakan aku..

Ermm sakit bercinta macam 2..hahaha.yelah dalam sebulan 2, 3 kali aku putus..tak pernah kot aku bercinta macam tu..tapi semua perkataan putus keluar dari mulut aku..btol la perempuan ni mmg emosi skit..dats why, talak dibawah kuasa laki..kalu la talak dibawah kuasa perempuan, setiap hari la kes cerai berlaku...mahkamah syariah jangan cakap la....full je memanjang..hahah.banyak ckit keje lawyer kan..hakhakhak..

Hari demi hari berlalu, bulan bertukar bulan, ntah knapa satu hari bangun dari tido, aku dapat lupakan semua knangan bodoh aku tu dulu..aiii, pliknya..aku jadi takot, sepatotnya happy la kan..(wat lawak plak dah aku ni)..Aku tepuk pipi aku, biar btol,,??? knapa aku dah xcinta pada ex aku ha..knapa depan mata aku asyik nampak laki ni ha...aku baring semula, then bangun blik,,btol la aku x bermimpi..Ya Allah, hari tu hari yang paling happy dalam hidup aku..setelah sekian lama, aku dapat melupakan semua kenangan yang membuatkan aku jadi gila...Aku call bf baru aku(chewahh), tanya dia kenapa jadi macam 2? Aku cakap "awak bomohkan saya ke"(hahahha, jahat x aku menuduh orang)..Semenjak hari tu, aku rasa lain sangat perasaan ni,..Tuhan Mendengar doa dan bisikan hati dia.Kesabaran dia menunggu aku, menyayangi aku, menyintai aku terbalas akhirnya...sapa kata cinta paksaan xkan kemana???
Aku xsuka terlalu memikirkan cinta.Bagi aku, cinta adalah masa depan..IMPIAN aku..Kini, aku bahagia disampingnya..Kami saling mencintai dan menyayangi...IMPIAN KAMI 1, kebahagiaan dimasa hadapan...semoga hubungan cinta ini berkekalan hingga ke akhir hayat..

Aku sayang kamu Iskandar Zulkarnain ~

No comments: