Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 23, 2011

Meatballs IKEA ada daging Oink Oink

Assalamualaikum...Hari ni i nak tanya u olls ada dengar tak citer pasal meatballs kat Ikea tu??? Hari ni aku dapat tau citer ni dari my cousin kat facebook. Dari story tu, aku dapat tau yang tempat tu dah ditutup..OMG, aku baru 2 minggu lepas makan meatballs berketul2 (aku order yang 10 ketul tu), kek daim & ayam yang kaler white2 tu yang ada kentang & carrot 
( lupa plak namanya.hehehehe).Time tu mmg bersungguh-sungguh btol aku mkn..hope semua ni adalah rumors belaka sbbnya aku mmg suka makanan camni.huhuhu. Tunggu jela pengesahan yang sebenar nanti. Kalau Ikea kat overseas, diorg pakai recipe dari Ikea's Real Swedish Book. Maklumlah Ikea ni bukan ada kat Malaysia je kak oii...huhuhu..

Kalau betullah meatballs kat Ikea Malaysia pakai resepi ni, alamatnya kita da makan nate haram tu ( kawe try kecek Kelate jap).hhehheh .* nate haram stand for binatang haram yer kawan2.

 Kau tgok aku makan banyak mana????? adushh

 Semua aku nak melantak..

dah mmg sedap, aku balun jelah..huhuhuhu

Hope semua citer pasal binatang oink oink itu adalah rumors semata-mata.huhuhuhu (takle terima kenyataan ker kak oiii)..huhuhuh

p/s : pas ni tak bole lagi makan kat Ikea, So, Iskandar Zulkarnain, kita makan kat Full House plak la,.Tak pon kat Tony Romas ker, Victoria Station kewww..hehhehe Jangan marah 

2 comments:

Anonymous said...

ahahaha...

Carl Nadia said...

awat gelak plak..uwarghhhhh