Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 14, 2011

Alhamdulillah ~

Assalamualaikum..setelah sekian lama, baru la dapat meng-update blog..sumpah klu Prof aku tau, aku suka rojakkan bahasa siap ada imbuhan lagi, sure kena lempang laju2.hahhah takdelah gurau je Prof. Aku dapat 1 mesej di formspring, aku pon tak tau sape..tapi dia la yg suh aku update blog .huhuhu..Ok, memandangkan aku sgt bz dgn final exam & baru je sampai umah hari Jumaat. So, ari ni aku luangkanlah masa untuk buat blog...Pada mber2 aku, aku nk cakap yg aku ni masih wujud lagi diatas muka bumi ni..sihat segar-bugar (makin sihat kot-tpi dlm proses diet-tak mkn nasi 2 mggu sudey).hehhhe..

Ok, dlm entri kali ni aku nak melahirkan rasa kesyukuran yg amat sgt sbb aku terpilih untuk Delegasi Pertukaran Pelajar ke Beijing. Alhamdulillah Ya Allah dapat jugak aku menjejakkan kaki ke negara China ni. Thank U so Much Prof..Thank U so Much Universiti Malaya.hehehhe. Aku rasa teruja sgt nak pergi, almaklumlah Universiti tanggung kan...sape yg tak nakkkk wa cakap luuuuuuu ... Masa kecik2 dulu , aku selalu dgr pepatah ini " menuntut ilmu hingga ke negeri China" aku jadi pelik kenapa negara China yang dipilih..kenapa tak Jepun ke, Korea ke? India ke?..huhuhuhu.Korang tau sebabnya? kalau tau, sila-sila la share yer..sharing is caring.hehhehhe.

Sepatutnya pertukaran plajar dilakukan selama 2 bln tapi memandangkan Prof tak nak kami berpuasa di sana, terpaksa la kami pergi sebulan ajer (cukuplah tu, aku pon tak nak duk lama2 kat sana..hehheheh).Delegasi pertukaran pelajar ni melibatkn 29 org jer.aku pon tak tau lagi apa xtvt disana nanti. Cuma yg aku tau ada kelas mandarin.huhuhu..Hope aku tak terkial-kial mcm kelas mandarin sebelom ni. Aku lagi prefer Korean dari mandarin.ntahlah.. lidah aku ni susah nak keras ckp cino.tapi kalau korean language, aku laju giler.hahhah (aku tipu jer).Harap dapat la belajar dgn cepat.huhuhu..

p/s : Ada org pesan kat aku be4 pergi beli notebooks untuk dijadikan diari spjg sebulan berada disana. Jgn sia-siakan peluang yg ada.hehehe..

Perkara kedua yg mengembirakan aku sbb abah ngn ibu aku akan berangkat mengerjakan umrah pada 20 hb ni..huhuhu.Terkabul jugak hasrat parents aku nk buat umrah. Semoga ibu & abah dapat mengerjakan umrah dgn sempurna dan tenang. Amin.

p/s : Aku sedey sbb tak dapat pergi umrah ngn parents aku sbb ibu ckp lain kali ibu nak bawak.uwarghhhhh..tapi takpelah, ibu tolong doakan semoga kakak grad dgn cemerlang, jadi manusia yg berjaya & tolong doakan semoga kakak dapat suami yg baik, mithali, beriman & bertanggungjawab.hhehhehe.. (seyes tak tipu, mmg aku suruh ibu doakan semoga aku cepat dapat jodoh).hehehhe. gatai kan gatai kan...hahhahha

-blog akan diupdate lagi..babai

2 comments:

Anonymous said...

tahniah...

Carl Nadia said...

time kaseh :)