Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

May 18, 2011

Ibu, tolong Doakan anakmu.. :)

Assalamualaikum.. Hari ni rasa ada mood nak menjenguk blog jap.hehehe..Kali ni, tak nak citer banyak pon, just nak cakap aku sedey sbb tak dapat ikut parents aku g umrah.uwarghhhh grrrrr..Tapi takpela, yang penting aku dah buat list untuk ibu supaya doakan aku kat sana.heheheh .mesti korang nak tau kan apa la doa aku tu.tak banyak pon, ada 4 perkara jer..

1. Ibu, tolong doakan anakmu ini supaya menjadi anak yang solehah, (tak tinggal solat, selalu buat baik), & jadi seorang perempuan yang baik budi pekerti (tak kasar-kasar dah, tak gelak kuat-kuat dah macam hantu mengilai, tak gelojoh + gelabah) 

2. Ibu, tolong doakan anakmu ini supaya menjadi manusia yang berjaya & berguna (berjaya mencapai cita-cita & impian) & berjaya dalam mencari ilmu (doakan supaya anakmu berjaya belajar hingga peringkat tertinggi)

3. Ibu, doakan supaya anakmu ini cepat-cepat dipinang.hehehehe gatal tak?.(semoga anakmu mendapat suami yang baik, beriman, bertanggungjawab, yang membahagiakan dan kuat bekerja) 

4. Ibu, doakan anakmu semoga ceria & tenang selalu.hehhehe. 

p/s : itu ajelah..ada apa-apa lagi nak tambah??? hehhehhe..


p/s : semoga ibu & abahku tenang dlm menjalani ibadah di sana..Jangan lupa doa anakmu ini yer.heheh :) 

1 comment:

Anonymous said...

da tak sabar nak nikah eh..suruh r zulkarnain masuk meminang....hehehe