Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

April 10, 2012

Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia ke 9 (FFVPM9)

Mari mari adik abang semua!!!!.. Pada 21-23 Jun 2012 bertempat di Dewan Agung Tuanku Canselor , Dewan Seri Budiman dan  Dewan Annexe UITM Shah Alam (UITM tetap dihati) ...hehehe, (UM pon tetap dihati jugak..sama adil), akan diadakan Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia. Penyertaan terbuka kepada semua pelajar-pelajar IPT di Malaysia dan juga sekolah-sekolah seni Malaysia. Tema tahun ini adalah "Anjakan ke Arah Transformasi".
okay, utk pengetahuan awak yang comel semua, Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia ke 9 (FFVPM9) kali ini merupakan anjuran Fakulti Filem, Teater & Animasi Universiti Teknologi Mara (UITM) Shah Alam dengan kerjasama Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS) 

Marilah sama-sama kita hantar penyertaan.Mana tau tuah menjadi milik anda..

Sebarang info lanjut boleh buka disini :

5 comments:

Anonymous said...

salam..link yg awak bagi xleh pakai la..any info please..

Carl Nadia said...
This comment has been removed by the author.
Carl Nadia said...

salam..sorry2 bru buka blog ..Dr Mahadi Jermadi Murat atau Abdul Rahman Ahmad Hanafiah di talian 03-79622410/79622414 dan melayari laman web http://www.ffvpm9.uitm.edu.my

awk boleh contact if ada apa2..

Hani skinny said...

tahu x kat mana nk tgk calon2 yg bertanding?

Carl Nadia said...

nak tgok calon2 sy tak tau la..tapi yg sy tau bkn dri smenanjung je yg join..tapi sabah & sarawak pon ada join..All the best..