Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

March 8, 2012

Salad ohhh Salad

Aku bukanlah seorang penggemar sayur-sayuran.Tapi memandangkan roomate aku, Ain ni kaki sayur, kaki buah terpaksa la aku telan jugak sayur..Yahoo, berjaya juga aku makan sayur dgn konsisten skrg ni..hamboiii, nak jaga kulit katakan..hehhehhe..Mula-mula rasa nak muntah bila seminggu asyik makan salad, tapi bila lama-lama makan sedap jugakkk..

Rupa-rupanya banyak kebaikan makan salad ni, Antaranya salad membantu menambahkan tenaga drpda diet. Apabila kita mkn semangkuk salad setiap hari, tubuh kita adan mendapat nutrisi spt Vitamin C dan E, selenium dan serat. Seorang pakar diet, Brian Zehetner MS berkata, makan salad setiap hari selama setahun, kita boleh kehilangan hingga 30 pound (bersamaan 13.6kg) tanpa membuat perubahan besar dlm pengambilan makanan..

haaaaaaa teruja tak??teruja tak?? Lagi satu, bagi aku salad ni sgt mengenyangkan.sedap la jugak kalau makan semasa salad masih sejuk & fresh..

nyumm nyumm

sumber : remaja

No comments: