Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

March 8, 2012

My Dreams #1

Dreams..Dreams..Dreams..ada kan lagu ni?? tapi tak ingat tajuk.hehehe..Apa impian kamu semua??Sebelum nak capai impian, kena berangan habis-habisan dulu.bhahaha..Kebanyakan masa aku dihabiskan dalam bilik tidur. Aku tidor, baca buku, mengaji, buat menda2 tak paedah spt baca magazines, main fb, main games, layan citer ..semuanya kat dalam bilik tidur.Makan je takkk..makan kat dapur okay..disiplin tak??bhahha (padahal tak nak bilik berbau)

Oleh yang demikian, haruslah bilik tidur yang mendominasi ruang-ruang lain.hehehe.



Firstly, aku nak habaq, aku mmg suka + giler black colour.tak tau kenapa..Pernah satu masa kawan aku tegur, " kalau buka almari baju ko ni, mesti penuh nyamuk".bhahaha.Sebab semua menda aku nak hitam...Gandingan warna putih dan hitam kelihatan sgt romantis & elegan sgt kan? Mirror yg besar dalam bilik memberi ilusi luas & besar dalam billik. Bilik yang kecil akan nampak luas kalau ada cermin macam ni..Tapi kalau malam2, tutup lampu, seram jugakkk la..hehehe



Sekali lagi gandingan hitam dan putih memberi rasa tenang pada org yg tengok..Ditambah dengan lampu chandelier, mmg suasana sgt romantik kan??ecececcehh.Walaupun simple, tapi i like it..



Actually, dah lama aku suka sgt dgn katil bertiang ni..Nampak mewah walaupun ramai jugak org tak suka kan..Orang cakap kalau bilik warna hitam nampak sesak, kecil, serabut..Tapi aku ttp suka sbb ia kelihatan moden.Warna putih pulak sbb nampak suci & bersih.Oh, tapi yg pling penting, sebelah katil @ atas kepala katil harus ada rak utk simpan buku, sbb sbelum mmg ada tabiat kena baca buku dulu..tak kisah buku papepon, janji bole baca :)


Pic ini dipilih sbb rak buku atas katil.arghhh suka suka..Simple tapi menawan hatiku...Love love love


Oh yg ini tak mungkin terjadi, melainkan aku tinggal kat pulau.bhahhah.Mungkin bila umur dah 50 tahun, aku akan stay kat sebuah pulau Di Malaysia dan bilik tdur aku mcm ni.bhahhaha..bluwekkk.Indahnya pemandangan ni kan?? bangun tidur lihat panorama yang mengasyikkan..argg seronoknya.


Yang ini pun mustahil, melainkan aku ada swimming pool kat rumah & bina bilik ala-ala kelambu ni..Lepastu, nyamuk berlumba-lumba nak gigit badan aku.bhahaah, dan tak mustahil pagi esok, bangun2 ada dalam air..-ok yg ni tipu je..



Yg ni nampak klasik sgt. Warna cream pun menjadi pilihan aku. nampak soft sgt.tenang jiwa..Simple tapi menarik hati. :)



ohhh sebelum terlupa, ada sesiapa yg menjual bantal seperti ini @ buat bisnes jahit @ tampal tulisan @ spt ini , tolong bgtau sy k.


p/s : impian akan menjadi kenyataan apabila kita berusaha..aja aja fighting..!!!


sumber : google image

2 comments:

nine said...

lawa kn black n white theme ni..cyg..nnti kite kwen nk yg cmni la..

Carl Nadia said...

bhahaha yer........nanti beli k..