Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

March 13, 2010

hahahha..saya budak Sengall~

hahhaha..nak tergelak la..saya ni macam syok sendri jer kan post macam2..sbnarnya, saya pun tak tahu ada jgak org yang sudi baca blog yang mnngarot ni..yela, nak tulis kenangan dalam diari malas..lebih suka taep2 ni..hihihi..sampailah satu masa ni, ada seorang hamba Allah ni cakap, " Nadia, knape tak bole nak comment2 kat ur blog??saya pon plik la..yeker??? ntah la..tak tau la plak.. Selama ni comment saya tak setting dgn btul..hahhahha hahha upen2nya comment tak setting, patotla.....itulah cternya..kihkihkih..erm lagi 1, segan nak publish2 blog ni pada org..sbb rasa macam tersangatlah mengarot yang amat ( perbendaharaan kata yang salah yer, dah "sangat " pas tu " amat " pulak yer) hahhaha ( jgn ikut) ...pape pun maceh la pada yang baca..n thanks sgt2 pada Nurul Aina sbb selalu mention2 nama saya kat blog dia..kihkihi..n Lilin Shafie my besfren..( sbb rindu kat saya n ingat saya dalam blog dia yang nice tue..sayang kamOO..~

1 comment:

nurulainamohdyunus said...

saye la yang tny tu. kan? hahaha!! :D