Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

March 30, 2010

Food Poisoning..~

uwarghhhh..bila ingat2 balik terseksa jiwa n raga ni..mana tak nya..sakittt glerrr....Kisah bermula......JENG jENG JENG...~ pada hari khamis, saya pgi la bayar duit yuran pengajian kat Bangunan Peperiksaan. pas tu singgah la makan kat satu tempat yang agak femes la..tak leh sebut ar, nti ramai student tak nak makan kat citu..kihkihkih..perot da lapar kan..so, bantai je apa yg ada dpan mata..amik la ayam masak kicap ..minum air Nescafe..mber baik ku, Hawa da cakap " jgn makan mkanan terdedah..makan yg baru nak goreng"..tapi saya ni malas ar nak order2..petang tuh, rileks lagi..boleh gelak sakan..tibalah saat yang dinanti2..pukul 3 pagi..fuyooo macam ada raksasa dalam perot ni tgh bertempur dgn Dinosour..then, saya pun ???? paham2 jela kan kalu da nama sakit peyot..pukul 4 pagi skali lagi pergi membuang segala isi perot..fuhhh...mmg lembik la..naseb baik roomate saya si Ain tersedar n tgok saya pgang pintu sambil muka bekerot2 ..lalu, dia pun bagi la saya ubat cirit-birit..hihihihi..dapat la tido seperti biasa macam manusia normal..ha...pagi pulak..tau apa jadi?? kepala macam ada beban 23.2 kilogram..hihihihi..berat btol kepala..bila bangun muntah..bangun je muntah..akhirnya saya pun decide baring jela dari pukul 6 pagi sampai pukul 7 petang..tak bangun2..gila gempak kan..da macam kangkung lembik..kesian saya...huhuhuhu..tragis2..then, abah cakap minum air suam banyak2 n air kelapa..bf cakap minum air orange banyak..bakal kakak ipar ckp minum 100 plus..semua saya seduttttttt..~ da macam tong air da perot ni..bayangkan 2 ari berturut2 saya minum air masak berbotol2, air soya, air kelapa, air orange, air 100 plus..perghhhh...makan air arrr..sedap jugak...erm, lpas kjadian tuh, saya takuttt nak makan kat ctu lagi..hihihihi..mungkin ayam itu telah dihinggapi oleh lalat2, tapi saya ni rabun mana nampak telur lalat tu..takpun air nescafe yang masam itu yang mbuatkan saya panassssss jer pada hari jumaat yang tenag tuh.huh.~ pikir2 kanlah b4 makan tu yer..

2 comments:

johnlabu said...

cian dier... :)

Carl Nadia said...

tu la...sakitttttttt sangt time tu