Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

October 11, 2009

LOVE



Cinta ???? Apakah itu..dah lama tak tulis pasal cinta...hihihihi..ari ni jari jemariku ni gatal nak menulis pasal CINTA atau dalam bahasa Inggeris nya LOVE...Btol ke LoVe is BlinD???Arghhh penipu...tak pcaya langsung...aku tak kisah sape bakal suami aku asalkan dia mestilah seorang yang berhemah tinggi, hormat orang tua, baik hati, penyayang, terpelajar dan bercita-cita tinggi...so sweet tau...aku selalu impikan kehidupan yang bahagia...hihihihi gatal jugak aku ni..hahhahh.sape tak nak hidup bahagia kan..aku kalau bole nak hidup bahagia n senang...abah selalu pesan, kalu nak hidup senang, kaya kena la blaja tinggi2, baru bole hidup senang,,tu jelah pesan dia pada aku..sampai dah naik bosan dah..hikhikhikhik..sori abah ..tapi sebenarnya btol apa yang dia cakap tuh..aku nak sangat bakal suami aku tu seorang yang romantik...yeahhhh..tak garang.paling penting tak panas baran...bagi aku la kan, kalau nak tgok sorang laki tu garang n panas baran ke tak, tgok cara dia layan budak-budak atau anak buah dia.tapi entah la, takot ...ada jugak yang hipokrit kan.hahahha..mana la tau...

Aku ni perangai pelik sangatt...aku suka orang manjakan aku, caring pada aku...mmg susah nak jumpa laki macam tu...tak semestinya apa yang kita nak, kita dapat.btol tak????mungkin ada hikmah lain disebaliknya...mana kita tau kan..Aku percaya setiap yang berlaku ada hikmah dan pertolongan dari-NYa...dari dulu sampai sekarang, aku percaya Tuhan akan tolong aku selagi aku masih bernyawa...Aku percaya Tuhan menguji aku sebab Dia tau aku mampu bersabar dan menerima dugaan itu...aku percaya pada takdir...semua yang berlaku ada kebaikannya..mungkin kita tak nampak, tapi satu hari nanti, kita akan dapat merasai kebaikan dan kenikmatan tersebut

lagi 1, aku ni jenis banyak cakap, friendly, suka melawak, so aku tak suka la laki yang serius sangat..msti boring bangat dong..hihihihi..kalu boleh, biar selamba asalkan masih menghormati antara satu sama lain dan masih jaga hati dan perasaan pasangan kita tuh...dan paling penting, biarlah suami aku tu seorang yang beriman, supaya dia boleh membimbing aku satu hari nanti..Aminnn...apa yang penting sekarang, aku hanya berserah kepada Allah SWT untuk menentukan sapekah jodoh aku yang sebenar....dan aku harap hubungan aku dengan Si-Dia berkekalan hingga ke akhir hayat..hikhikhikhik.....









No comments: