Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

October 11, 2009

citer Nur Kasih ~

ari nie aku tgok cter Nur Kasih episod 19. sakitnya hati aku wehhhh.....katrina datang dgn berpurdah...tkejot gue..aku kalau tgok cter ni, mmg abis la saper2 yang duk sbelah..hahhaha.kna tumbuk2 ngan aku...pas tu, msti tersengih sorang2 tgok babak Adam ngan Nur...hihihihi..sweet sangat..Romantik sangatttt...pas tu aku akan berangan ..hahahahha...drama nie memang mengkhayalkan....membuatkan aku jadi tersengih2 n tersenyum sorang2..hahhahhhahahha..tapi drama nie mmg best sesangatttttt....drama islam ni banyak bagi pengajaran pada kita lah..jalan cerita dia, cter kekeluargaan, kasih sayang, bahasa yang sopan, pakaian yang sopan tu mmg sesuai la ditonton oleh seisi keluarga...

apakah kesudahan episod minggu depan???...uwargh, tak sabarnya.....adakah Nur akan trima Katrina sebagai madu dia???owh tidakkkk....kalu aku, tak sanggup beb..beranila laki aku nak wat macam tu, mmg nak kna la tu...tak lama dah tu..hahhahhahhah.apa-apapun, aku tak sabar nak tgok episod mggu depan yang lagi mendebarkan.


No comments: