Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

July 12, 2009

time to study ~..

alhamdulillah..akhirnya aku bergelar pelajar kembali....walaupun da malas sangat nak belajar, tapi bila memikirkan masa depan dan jgak impian nak mendapatkan pendidikan sampai ke pringkat tertinggi, terpaksa la aku gagahi jugak....impian aku nak belaja sampai master dan kalu bole sampai phd...fuyooo..hahahhaha..UM dgn Uitm ni banyak jugak la bezanya....tapi aku tak kisah, sebab aku datang cni pun sebab nak belajar..tapi kat UM, assignmt nya selalu berbentuk penyelidikan...so, nak tak nak kna la menyelidik macam2...hihihi..buat masa skarg aku mnyelidik tentang masyarakat orang asli....best jugak..UM ni universiti penyelidikan , barulah aku paham knape sume student perlu sntiasa melakukan penyelidikan bagi setiap assignmt...tentang fakulti plak, best jugak pasal lectrer nya terdiri daripada mereka yang berpengalaman dan orang-orang lama...dan yang best, kat cni sume student kna bersaing diantara kaum...ada jugak student international spt Singapore, Iran n macam2 lagi la....walaupun agak susah belaja kat cni, aku terpaksa jugak hadapi sebab bukan senang nk dapat dekan kat cni.3.7....amatlah susah,,tapi kalu ada kmahuan bole je kan..btol tak..akhir skali, aku berharap agar aku dapat blaja dgn baik dan mnjadi pelajar yg cemerlang dan bjaya dalam hidup

No comments: