Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

June 18, 2009

KENALI RAHSIA DIRI ANDA

ermm...kali ni aku nak mengetahui sedikit rahsia mngenai diri aku dan org yang aku sayang..so..check it out. :

RAHSIA MENGENALI PASANGAN MELALUI TARIKH LAHIR
* sape yang lahir pada 1 , 9 & 24 hb
-Pada umumnya pasangan ini seorg yang pndiam & konservatif.Namun, dgn org2 tertntu dia cepat mesra.tapi mereka mudah perasan.Disebabkan sikapnya ini, ramai yg tidak menyukai mereka. Namun bgitu mereka dikagumi kerana bersikap serius ktika berhubung dgn org ramai.Dalam hal percintaan, mereka ini sanggup berhabis-habisan asalkan dapat memenuhi khendak pasangannya itu.Tapi hati-hati kerana kadang kala mementingkan persahabatan dari percintaan dan lebih rela memutuskan percintaan demi sebuah persahabatan yang telah lama terjalin.

* Sape yang lahir pada2, 11 & 30Justify Full-Orangnya perasa dan mudah tersinggung. Sikapnya yg suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal dirumah.Ramai org suka berkawan dan bergaul dgnnya kerana dia seorang yang lembut dan ramah.Dia paling benci apabila cintanya dikhianati oleh orang yang benar-benar dicintainya. Namun bgitu dia sentiasa bersikap sabar dan tidak terburu-buru dalam bertindak. Sayangnya, untuk urusan masa depan, dia amat pesimis dan sering mgalah sebelum mencuba. Oleh itu, mesti ada seseorang yg perlu mndorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya itu.

RAHSIA BULAN KELAHIRAN
* Bulan September
- sangat bersopan santun dan bertolak ansur, sangat cermat teliti & teratur, suka menegur ksilapan org lain dan mengkritik..Pendiam tapi pandai bercakap.sikap sangat cool, baik dan mudah bersimpati..sangat teratur dan terperinci, jujur, amanah dan setia..sangat sensitif yang tidak diketahui..Org yg byak berfikir..Mempunyai daya pentaaakulan yg baik..otak bijak dan mudah belajar..suka mencari maklumat..Pandai mndorong diri sendiri.Mudah memahami org lain( daya firasat yg tinggi) krana byak simpan rahsia..Suka hiburan, sukan dan melancong..Kurang mnunjukkan perasaan pada yg tersayang..terlalu memilih pasangan dan bersistematik..

* Bulan Disember
-Sangat setia dan pemurah..Bersifat patriotik.Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan..Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa..Bercita-cita tinggi..Suka mnjadi org yg berpengaruh dlm sesebuah organisasi.. Seronok didampingi dan suka bergaul /bercampur dgn org...Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai..sangat jujur amanah dan bertolak-ansur.Tidak pandai berpura-pura.Seorg yg cepat marah..Perangai yg berubah-ubah..Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi..Benci pada konkongan.Seorang yang lawak.Pandai buat lawak dan berfikiran logik


RAHSIA WANITA TANAH DIMANA MEREKA MERUPAKAN ANAK SULUNG, ANAK KELIMA DAN KESEMBILAN
*Tanah yg subur mampu membuahi tanaman yang hijau dan mekar.Beriku adalah sifat-sifat wanita tanah :
- Rendah diri dihadapan suaminya serta patuh dan hormat, setia, serta rela brkorban demi kasih dan sayang kepada suaminya..Wanita jenis ini tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak sombong dan bukan seorang pemarah..Tenang serta pandai mengamankan jiwa suami, selalu memberi galakan dan sokongan, dan tidak suka membantah atau membangkang..Mereka juga berperawakan manis, lemah-lmbut, pembersih dan sentiasa menjaga kecantikan diri untuk suaminya..


No comments: