Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

June 15, 2012

Ayam penyet Kuantan

Assalamualaikum..hari ni aku nak citer psl makanan lagi..hahhaha mesti korang stress sbb jumpa manusia yg kuat mkn..Penimbang pon pening skrg sbb numbor turun naik..bila diet menggila, numbor akan berkurangan, bila makan tak sedar diri, nombor akan naik mendadak..makk aiii..ahhh tak kesah, lantaklah..

Ok, untuk warga Kuantan, klu nak makan ayam penyet bolehlah dtg ke Megamall Kuantan..ala, blkh Hotel MS Garden tu..ahhh korang takkan sesat la sbb mall ni tgh2 bandar..Tipu sgt klu sesat.. Restoren ayam penyet yg betul2 dlm Megamall ni boleh tahan la sambalnya.pedasss tak hingat..Harga pon ok lah, sedang-sedang aje..hehehe.


Inilah rupa ayam penyet tu..aku tak amik nasi.diet katanya. bhahhaha..makan ni pon dh kenyang..

Aku mmg suka beli air yg ada biji-biji hitam tu...org panggil bubble..

1 comment:

meor mzrsite said...

Saya pon suka biji2 hitam ...fuhhhh..