Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

June 25, 2010

sakit hati..

setahu aku, ( kalu marah mmg guna aku kau jer).. kepada manusia yg tak suka baca blog aku, boleh blah laaa...aku pon tak penah publish blog aku kat mana2 ok..aku bukannya nk publisiti murahan la ..aku buat blog ni pon as my diary utk bestfren aku n bf aku jer..klu kau tak suka blog aku, ko bole berambus la..baca la blog lain yg lebih berilmiah and bole improve ur knowledge..blog aku ni mmg khas utk aku, bestfren aku n boyfren aku..dkt blog ni aku update setiap kgiatan aku, so that org2 berkenaan bole tau aktiviti aku..mmg sedey la bila org yg tak tau mnda nk kutuk2..padahal klu bole aku nk private blog aku ni...kalu aku nk glamor baik aku buat fan club utk blogger2..tapi tu bukan aku la..aku bukan ada masa nk share2 something yg berilmiah sangattttttt.....better korg g bukak wikipedia ke, @ laman web yg berunsurkan pengetahuan n berilmiah..aku byk lagi keje lain yg nak dibuat dgn study aku, dgn aktiviti harian aku.. tak kuasa aku nk mlayan org2 yg tau berkata2 tapi hampehhhh tak tau menda.. langsung tak pikir perasaan org.macam tu ke perangai sorg manusia..??? aku ingatkan sekali lagi org macam kau takpayah nak jejakkan kaki kat blog aku..sbb mmg tak dialu-alukan langsung yer..sebelum tu aku nak mintak maaf kat org yg berkenaan sbb cakap kasar ngan kau..watch out ur mouth sebelom berkata-kata..~

lagi sekali aku tegaskan, blog aku ni mmg bukan utk org awam k..hanya utk diri aku sendiri, bestfren aku n boyfren aku....kalu sape2 nak baca silakan, tapi utk mereka yg rasa geli, meluat dgn blog aku, sila keluar dari page aku...!!!!!!!!!!!!! erm lagi 1, kalu aku tak citer pasal diri aku, aku nk cter pasal sape?? pasal kau??? pasal Beckham? pasal Brad Pitt ker??? ke ko nak suh aku g interbiu kau?? aku boleh panggil abg terjah sekali, kita boleh main terjah2 kat Melodi kannn!!!

pada member2 aku yang selalu comment2 kat blog ni, klu korg rindu, korang ym je k ngan aku..aku pun tak taula ada manusia yg tak suka aku post2 cter pasal diri aku..ada org menyampah agaknya..so, utk mengelakkan aku sakit hati, aku da hide comments, tak nak sakit hati dgn org berkenaan .....

No comments: