Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

February 1, 2010

Budak tak malu..hahahhahhaha

korang mesti Terkezut kan bila tgok pic2 ni ...hahhaaha...sapekah empunya diri yang masih bermain dgn patung2 comel ini?hahahha..tarak malu ini budak..haiyaaa...tak tau la asal berminat sangat dgn patung2 comel sebegini..tak paham tol dgn perangai yang masih kebudak-budakan ni..patut bila da umor 23 ni da macam mak budak..ni lain pulak halnya..hahhahaha...kuang3x...masa ni ngah jenjalan kat mana ntah..tak hingat la plak..tgh jalan2 ternampak la menda2 alah ni..apa lgi...zassss,kita TErjahh ( bak kata wahid Senario ngan abg rambot ketak)..kita amik gambar dulu..kihkihkih....sapela nak bagi i adiah ni yeppp???


kita posing dulu dgn pic barbie yang comel ni??sama tak kami?hahaahha..wekss weksss..korang mesti muntah2 kan...elehhhh...takpe2...saya barbie versi berselendang..versi terbaru yang blum kuar lagi produknya..COMING SOON..hahhahaha...macam biasa gelak dulu..hahhaha..harap maklum, barbie versi berselendang tu sedang mengalami peningkatan berat badan..lihatlah pipinya yang bulat macam buah epal yang sedang masak ranum tu...pipinya yang agak tembam telah menyebabkan barbie versi baru ini tak dapat nak bukak mata dgn besar..barbie SEPET versi Korea...

owhhh princess Nadia bersama rakannya..saya yang kaler Blue tu..tolong2 prince charming..SELAMATKAN KAMI..kami terperangkap..lakonan semula ni tau...saya ngan kawan saya terperangkap dalam kotak ni pasal kami telah melanggar janji..saya janji tak mau GELAK dgn kuat lagi..saya janji akan jadi perempuan yang sopan & tak gedix2 lagi..kuang3x..tlong selamatkan saya sebelum saya dibeli oleh budak2 perempuan yang nakal lagi gedix...hihhihhi..

No comments: