Nothing special Bout me..daaaaaa

My photo
music addict.food lovers .coff-a-holic.daddy's little girl.book lovers.Food lovers ..Love photography

August 22, 2009

esok puasa ..........

besok dah puasa........cam tak caya lak kan..tapi itulah hakikatnya..masa ni semakin cepat berlalu tanpa aku sedar....erm,..cam biasalah bila berjauhan dgn family ni sedey la ckit....sahur pun minum air n kurma..kadang2 roti jer...ksian lorrr...berbuka ngan kawan pun ok la walaupun tak semeriah dgn family..yelah, kalu dengan family, lauk tak muat meja...tapi bila sndiri2 ni, makan pun tak best sangat la..btol la orang kata air masakan ibu tu tak de tandingan....nak2 ibuku yang memang teror masak..tapi dalam family aku ni, air tangan ibu ngan abah memang best..cayalah...2 orang chef ni la yang bertungkus lumus kat dapur, aku plak???? buat air jela...hahhaha..yelah, da ada 2 orang tukang masak, tak payahla ganggu kan..erm.tapi yang bestnya 1st time sahur n berbuka ni aku dapat la merasa masakan ibu pasal aku cuti seminggu...yahoo..walaupun dapat makan sehari je dgn family, ok la tuh..hihihihi....yahooo...........

tapi lepas ni, memang sedey la...arghhh, tak nak pikir la.lagipun kawan2 ada..tringat masa kat UITM dulu..aku slalu makan2 kat tasik ngan bestfren aku..kat tasik Shah Alam mmg best, damai..tgok angsa n kura2 dalam tasik..sedeyla bila ingat balik..beli makanan kat bazar, shopping...skunk environment da lain sangat..rindu kat mmber2 dulu....kawan2 UITM dulu semua sekepala, gila2 macam aku gak la..tido sebantal, minum segelas, pendek kata mmg rapat sangat macam adik beradik.......huhuhuhu...tapi walau papepun aku harap persahabatan kitaorg akan berkekalan samapi ke akhir hayat....I LOVE U ALL MY FRENZ..

No comments: